Kadmium Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg skal altså lage en såkalt "Navigation Bar" til hjemmesiden min, sånn liten firkant med en tekst i bare.. Men bare for å få en sånn må jeg taste inn maaange ting forskjellig steder, og det er ganske slitsomt.! Jeg skal ha kanskje 6 sånne rett under hverandre, så er det noen som vet om en måte det går an å bare lage en så på en måte kopiere den.. for når jeg velger den og holder ctrl + c og jeg limer den inn så kommer bare formen på den som svart.. Håper på svar.. Er vel ikke så mange som gidder å svare tenker jeg Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Bruk Copy Merged (shift+ctrl+c) . Da kopiere du alt du ser i markeringen, bruker du Copy (ctrl+c) er det kun det i valgte lag som blir kopiert. Du kan også gruppere alle lagene i en mappe som du duplisere, dette er det klart beste... Da er bare å velge mappa i layer-paletten å flytte de rundt. Endret 4. april 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå