Rebel-Rider Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Meningen med denne posten er at de som ikke har et sted å gå til når en har lyst å minnes ens kjære kjøretøyer nå får en "offisiell" plass å gå til når en har lyst til å minnes sine automobiler mopeder og andre motoriserte kjøretøyer Det gjøre slik 1. En lite minnetale kan skrives men er ikke påkrevd 2. En kort beskrivelse av motorkjøretøyet: Navn modell effekt .osv 3. Et par bilder av kjøretøyet 640x480 eller 800x600 jpeg er å foretrekke 4. Hvor mange km kjøretøyet har rullet 5. "Døds" datoen Endret 3. april 2005 av zandro Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 "Nuh er tiden omme 26 år har du vært på veien og 158.000km har du tilbakelagt i sorg og glede siden 1978. Ikke var du rusten og ei bunglete, men delemangelen var ikke overkommelig og derfor måtte jeg sende deg til evig hvile. Fra metall er du kommet til metall skal du atter bli." Måtte det bli mye pent av deg.. Modell: Audi 80 Ls 1978 Motor: 1,6 8v Forgasser Effekt: 75 DIN HK Antall dører: 4dr Farge: Silberdiamant Dekkdimensjon: 175/70/13 De siste bildene.. RIP 1978-2005 @ 158.000km Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er trist, vettu.. Har ingen biler på samvittigheten ennå, og har egentlig ingen planer om det heller Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) "Du ble brutalt overfallt av en drosje, som ikke ville holde fartsgrensa. Hjertet begynte også å feile, i form av gåen toppakning og skeiv topp. Selv med ekstra delebil bak i gården ble det for mye arbeid å rette opp den skeive ramma di og den tunge beslutningen ble derfor tatt." Modell: 1986 Ford Scorpio 2.0i CL Motor: 2 liter innsprøytning ohc (populært kalt pinto) Effekt: 115hk, 160Nm Farge: Svart 5 dørs "combicoupe" ca 250.000km R.I.P., favorittbilen min Endret 6. april 2005 av Ezekiel Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvil i fred, kjære opel. Det ble ikke så veldig mange kilometer på norske veier, men jeg og du fikk tilsammen over 25.000km i løpet av de 9månedene vi kjørte sammen. Jeg spanderte på deg nye støtdempere, nye vinterdekk og ny clutch. Jeg skulle til og med gi deg ny drivknute, men drosjenæringen i Trondheim ville det annerledes. Og dagen før vi skulle skifte ble du stygt ramponert av to av byens drosjer. Utfallet ble fatalt, og alt jeg kan gjøre nå er å ønske deg lykke til på reisen inn i bilpressa. Modell: 1983 Opel Ascona 1.3 Luxus Motor 1.3N ohc Effekt: 60hk, 94Nm Farge: rød (selv om mange trodde du var oransje) 2 dørs (alle vet jo at det er bare sportsbiler som har 2 dører) 148.000km (i tilleg til disse to bilene har det gått med noen delebiler) Lenke til kommentar
skyline Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Min kjære Bluebird 2.0SLX "Skyline Editon" ble brått revet bort av en tulling på motorsykkel som braste i din venstre bakdør i 160 km/t. Du hadde ingen feil(du hadde riktignok ikke like bra fraspark som min nåværende Skyline dog), ei ingen rust, og var strøken, og ble så altfor tidelig revet bort! RIP. Modell: 1989 Nissan Bluebird 2.0 SLX "Skyline Editon" Motor:CA18E, OHC 12v, single point injection, 8 tennplugger Effekt: 115hk v 5600rpm, 166 nm v 4400rpm Farge: Svart 5 dørs combi-coupe 169`000km Død: 12 September 2000. Jeg skal se om jeg kan få tak i noen bilder, den var ikke fin etter kollisjonen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Da var tiden inne for å gi slipp på min kjære Opel Kadett Min første bil med skilter var du.. 15 000 - 20 000 fine kilometer blei det de litt over 3 månedene du gikk i mitt navn *felle en tåre mens tankene strømmer* 2 motorer har vi slitt ut sammen, mange hundre timer hang vi sammen både på stripa å på landeveiscrusing Mange timer med skruing blei det på oss.. Har holdt på å gi opp et par ganger, men når du ga fra deg det første livstegn i form av litt hosting og harking etter at du fikk nytt hjerte i form av en litt sprekere 1,3liter ga du meg et spark bak natt til lille juleaften så vi kunne feire jul i hovedstaden Rullemalt var du, men blank og nydelig Det var i sommer da begge jentene mine var med på tur at min kjærlighet til deg blomstret på alvor, men nå er bare minnene igjen Damemagnet var du, sikkert fordet du var så skjønn Politimagnet var du også, men av samme grunn som over så fikk vi ingen bøter, selvom vi blei stoppet nærmest sagt daglig.. Det er så mye mer jeg skulle sagt, men da ville forumet gått under! Du var en Opel, Hege's og min Opel Men nå vil en del av deg leve videre i min neste Kadett! Jenta mi: Opel Kadett 1,3 S LS 1986 modell Motor 1: 1,3 liter og 60 hester Motor 2: 1,3 liter og 75 hester Bilder kommer innen et par dager Edit: Minnestunden ble markert med et minutts stillhet med en sallutt i form av 3 ganger turtallsperre på den andre Opel'n min, storebroren til Kadett'en (Vectra) Endret 14. mars 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå