SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Lurer på hvordan man lager dvd-menyer - dvs. sånne menyer som kommer opp når du putter en dvd inn i dvd-spilleren. Noen som vet om et program til å gjøre det??? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bruk download.com og freeware sider! Og google selvfølgelig.. Kommer ikke på noe i farta, men vet det finnes mange gratis og betalingsprogrammer som lar deg gjør en slik jobb. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nero burning room og mange videoredigeringsprogramm kan lage slike menyer. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Nero burning room og mange videoredigeringsprogramm kan lage slike menyer. hva heter den funksjonen i Nero? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du går inn i startSmart menyen og velger "lag din egen DVD-video Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du går inn i startSmart menyen og velger "lag din egen DVD-video Hmm, det finner ikke jeg. Selv om jeg har Nero 6.6.0.12 (nyeste) Må jeg ha noen plugins kansje? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Du går inn i startSmart menyen og velger "lag din egen DVD-video På lag CD er det bare VCD og SVCD, ikke noe DVD? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 (endret) finner ikke den funksjonen jeg heller Endret 19. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Du går inn i startSmart menyen og velger "lag din egen DVD-video På lag CD er det bare VCD og SVCD, ikke noe DVD? Du må velge DVD. Oppe til høyre i smartstart-greia velger man om det er CD eller DVD man vil brenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå