Aleksweb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hei, jeg har en defekt pc skjerm som jeg gjerne skulle ha fikset! men det som jeg lurer på er om hvor lenge det er strøm i skjermen fra man tar ut ledningen? (Vil helst ikke ha høyspent!) Takk Endret 3. april 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) denne er vell ikke feilpostet? tror den skulle ha været i hw.no! edit:poster du i forumet til hw.no vil du nok få mange flere svar. Endret 3. april 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 poster du i forumet til hw.no vil du nok få mange flere svar. Ja, ser sånn ut. Ikke sant? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Skjermen har nå stått ukoblet fra strøm i ca en uke (ihvertfall), er det nå trygt å skru den opp? eller kan det fortsatt være lagret strøm der? (høyspent) Takk for alle svar :):) Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg vet ikke hvor lenge skjermen bør stås for å lades ut, men når en kobler ifra, skal det være lurt å dra ut kontakten og bare la skjermen stå på, da ser du at det blinker i ca 5 sek etter kontakten er dratt ut, før det slutter. Har du gjort det og hvis skjermen har stått litt har jeg vanskelig for å tro at den enda kan være høyspent, men ikke ta mitt ord for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå