Kaytona Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hei! Jeg har et ASUS P4P800S hovedkort som jeg har koblet 1 ekstra vifte på. Jeg har kun CPU vifte og denne ene ekstra kabinett vifte. Mitt ønske er og koble til enda en vifte, slik at jeg kan få luft inn og luft ut av kabinettet. Tror kun det er mulig og koble til 1 ekstra vifte på hovedkortet, er det noen som vet om jeg kan få strøm fra strømforsyningen til en ekstra kabinett vifte? Hvis dette er mulig så må jeg vel ha en overgang eller noe slikt.. Er det noen som forstår og vet hva jeg mener? Håper det er noen som kan hjelpe meg :s Kan det være denne??? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124010&cks=SER Eller denne? http://psdata.no/ps.asp?it=96719&mlevel=010700 Endret 3. april 2005 av Kaytona Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvis du kjøper identisk vifte med den som du har nå, så kan du bruke en slik ut ifra hovedkortet, til viftene. Som regel så er det både 3-pins kontakt, og molex kontakt på viftene. Du kan jo f.eks sende mail å spørre de om det er det. Hvis ikke trenger du nok en slik du linket til ja. (Komplett.no link) Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Takker for svar! Vil dette si at jeg kobler splitteren på hovedkortet så kobler jeg viftene på spiltteren? Takker og bukker igjen for svaret! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du kobler den splitteren til hovedkort uttaket, så viftene på de to inngangene på splitteren. Husk at hvis du skal bruke denne, så anbefaler jeg at du kjøper en identisk vifte som den du har fra før. Hvilken vifte er det snakk om forresten? Hvis det er snakk om en Delta vifte så har jeg ikke ville gjort dette, siden den drar noe sykt med watt Du kan jo f.eks kjøpe en viftestyring, slik at du får mulighet til å sette inn flere vifter, samt styre hastigheten på de. Billige alternativ er denne, denne og denne hos psdata. De inneholder også 4 vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå