Strategery Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg og noen kompiser skal på LAN snart og jeg lurte på om dere hadde noen anbefalinger ang. LAN. Det blir vel rundt 5 PC'er, så jeg tenkte vi kunne gå via en switch. Ting vi trenger: - Kabler (Hvilke kabler skal vi bruke når vi går via en switch?) - Headset - PC utstyr Noe mer da? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 kabler er vell "ikke krysset" kabler, får du kjøpr på expert og lignende butikker. Hvilken flere tips trenger du? headset? kjøp noen med store "øreklokker" fordi di er deilige:P ha masse brus og mat, ikke glemm å gå på do, "og husk å ha med deg et par varme sokker nå da, vennen min" hehehe :!: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Et lekkert multiplayerspill som f.eks cs :!: Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Eller CE. Et annet tips, ikke dra på LAN til noen som har betonggulv uten varmekabler, samt lite plass, du vil garantert fryse ihjel. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Det må jo være ên som har høyttalere. Ellers blir det så stille og kjedelig Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 5. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken Kabel trenger jeg da, vi går via en ruter. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 en vanlig CAT5 kabel burde holde! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ha en stekovn i nærheten, og legg ut søppelposer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå