Blippblopp Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Annonse.... Tror jeg kjøper denne! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Syns ikke det er noe morsomt å drive å tull om paven. Kan han ikke bare være i fred? Viss dere egentlig bare driter i paven, la han hvile...... Dessuten var det der bare dumt... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg godtar all vitsing om paven som han sansynligvis ville glidt litt av selv.. Dette vil jeg tro går under den kategorien.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du kjente han godt eller? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Personleg tykkjar eg linken var småmorosam, men humoren var vel ein smule usmakeleg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Personleg tykkjar eg linken var småmorosam, men humoren var vel ein smule usmakeleg. enig, smilte litt..det skal innrømmes. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg, for min del hadde tillat meg å le om det ikke hadde vært for at Paven nylig døde. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du kjente han godt eller? Hvis ikke folk har såpass med selvironi så får dem bare ha det så godt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nå er det begrenset hvor mye selvironi en død person har. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Håhå. vær forsiktige nå Når han sitter der oppe og diskuterer med gud og st. Peter hvem som skal i himmelriket Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 herregud,ikke vær så høytidelige da.... er bare sunt med litt ''sort'' humor.... hehehe...syns den var morsom jeg Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nå er det begrenset hvor mye selvironi en død person har. Satt å funderte på om jeg skulle skrive "hadde" i parentes, men dreit i det.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Usmakelig. Stenges. (I tillegg har linken slutta å fungere...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg