Midnight_walker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Det største gullkornet på hardware må være Klokkern :!: :!: Alt det klokkern har posta har vært kødd! :!: Endret 3. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vel, gullkorn er nok ikke det rette ordet. Håpløsthet og idioti tror jeg er berde ord. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det ble bare dumt og ikke morsomt i det hele tatt. Lo litt da denne kom opp da men: hei jeg har mista skjermen min og må låne en annen skjerm av pappa, noen som vet hva som er galt? Siden det faktisk er folk som presterer å lage lignende tråder. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den klokking av skjerm-tråden va knallbra Har ikke ledd så godt på en stund..... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tipper psilocybe er glad i denne karen (stengt 8 av 10) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 lo godt da ja... Det humret litt, men makan til fjortiss. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Håper da for hans skyld at han kødda... Hei jeg finner ikke dataen min, kan noen av dere se om dere finner den på DC++ lr no sånt? makan til spørsmål Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dette er ikkje eit Gullkorn. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg