El Matador Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Tenke jeg skulle selge mitt Raidmax kabbis og kjøpe TT Tsunami. Men hvor mye kan jeg få for kabinettet? Det følger med: 2 extra vifte 1stk Aerogate viftestyring 1stk komplett sett rødt kald katode lys. 400-500kr? på qxl? Eller var det litt optimistisk? Nå tenker jeg på gutter som synes dette kabinettet er tøft og ikke dere som sier "max 100kr! raidmax suger kjøp lian li" Utstyret er snart 1/2 år.. Endret 3. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 400-500 på qxl hørtes ikke så ille ut, men tror kansje hvist noen syntes det er tøft og er litt ''nerder'' hadde kjøpt et nytt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du burde få 500kr! Fikk 450 for mitt Cobra uten noe ekstra.. 2-3 måneder gammelt! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Har lagt det ut på Bruktmarked nå. 450kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå