lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvis han vil ha lys og synes det er tøft så må han da få lov til å ha det! Casemods kan du finne hos www.mamoz.no www.komplett.no www.pcstyling.no som nevnt www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det er klart at du liker litt "pakistaner" lys osv. Ville selv bare kjøpt et billig vannkjølings sett, som er like billig som alle de teite lysa di. Ser mer fresh ut, og mye bedre. Dropp lysa, please *Hark, Hark* Kan jeg kanskje få se inni ditt kabinett? Vet du i det hele tatt hva UV lys er? Det er kanskje det minst "pakistaner" lys du kan ha. Og hva i alle dager skal du med vannkjøling uten UV lys? UV lys gir jo hele effekten! Det samme som å bruke en lommelykt når det er lyst... Endret 6. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hehe, gogo! Kan hende han tenkte på jalla-mod.. Men uansett så var det et svakt innlegg. Og selvfølgelig må man jo ha UVlys om man har UVtilsetning i vannkjølinga. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) takk for støtten glisevask og Kissa4ever Og nei jeg har ikke tenkt å pakkis mode pcen min jeg vill helst styre vekk fra sånne styggedommer og foresten vannavkjøling står ganske langt framm i lista mi men, har ikke behov for det ennå Endret 6. april 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 forresten? kanskje dere har et bedre oppsett om hvordan jeg kan style kabnettet mitt ved bruk av UV lys og annet? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mener du en handle liste? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) unskyld om jeg er litt uklar men jeg lurte på om kanskje du som er så god med uv lys, kanskje kunne hjelpe meg hvist mitt oppsett hvis det så dårlig ut? Eller noen andre Endret 6. april 2005 av LeanFear Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ditt ser ikke værst ut, men skal se hva jeg kan fixe. Vent et par minutt du så kommer det! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hva synes du om dette? Handleliste Si om du savner/mangler noe! Endret 6. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Handlekurven lagres i session eller cookies Kissa4ever så vi ser ikke noe! Men til trådstarter: Oppsettet ditt ser helt fint ut, og det vil garantert bli tøft! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Handlekurven lagres i session eller cookies Kissa4ever så vi ser ikke noe! Men til trådstarter: Oppsettet ditt ser helt fint ut, og det vil garantert bli tøft! Haha, Skal endre det da! Gi med noen minutt. Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hvis du har vannkjøling oppe på listen og du ikke her så veldig mye annet å gjør kan du modde deg en vannavkjøling...... kunne vært noe å skryte av hvis det er det du er ute etter å gjøre Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 det enseste jeg mangler da er å finne viftene og uv kadoten en annen plass, for det er ikke inne noen ut av delene på micropex. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her fyrer jeg løs! UV lys Viftegrill "blade" Bilde Eller Viftegrill "beauty" Bilde Molex kontakter IDE kabel. UV Gul UV s-ata kabel Vifter. UV. Velg antall og farge selv Sleeve kit Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ganske standard, men med litt ekstra unødvendig dilldall kan det bli kult med det du ramsa opp.. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 hva extra dildall bare rams opp og hvilken farge er det på ide kabelen, og er det best med gule ledninger kiter OSV? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) hva extra dildall bare rams opp og hvilken farge er det på ide kabelen, og er det best med gule ledninger kiter OSV? Fargen bør du velge. Men jeg vile holdt meg til Grønn eller Gul. Skal se om jeg finner noe dilldall jeg Edit: Ringte Pcstyling IDE kabelen skal lyse blått. Endret 6. april 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
xcase Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hva extra dildall bare rams opp og hvilken farge er det på ide kabelen, og er det best med gule ledninger kiter OSV? ekstra unøding dilldall er ca samme som pakkismod.. ikke bra Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Njaaa, ikke alltid da! Om man orgasniserer dette unødvendige dilldallet på en fin måte kan det jo bli ganske fett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå