Artemis-Entreri Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vi er en wow guild som trenger et forum. Noen som vet om noen bra sider for gratis forum? Lenke til kommentar
brd Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 trur neppe dere får eit gratis men eg veit ikkje Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 ohh... phpBB har dritbra forum... og jeg tror det er gratis.. har ingen link, men det er veldig bra... se på vårt: gwnor.tk Det anbefalles på det sterkeste... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 HVis dere har egen web-server så anbefales Invision Powerboard på det sterkeste. Riktig nok er det bare trial-versjonen som er gratis, men har holdt for min klan en stund nå. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Som nevnt tidligere er phpBB2 også verdt en titt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 prøv her =) http://forum.hardware.no/index.php?showforum=76 Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Fant denne siden, http://www.ipbfree.com virket greit nok for vårt bruk. Men nå virker det som vi får en til å lage både hjemmeside og forum. Med server på 100mbit linje, så da blir alt bra. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 InvisionFree er ett okey gratis forum, ganske enkelt å bruke Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Gratis Forum Linken ovenfor er link til en side hvor forum er gratis....ganske bra forum, du kan velge mellom phpbb forum og Invision Board forum!! Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg ville anbefalt phpbb, det er gratis, syke bra forum også, Ta en titt på Phpbb så får du det der, (det er på norsk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå