Artistic.Hipster Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Må chippe xboxen min noen som vet om en bra plass og få gjort det i stavanger området? Jeg har også en harddisk jeg gjerne ville satt inn, flott om du kunne fikset det på samme plassen som de chipper.(det burde gå fint med en 160gb maxtor harddisk ikke sant?) Endret 3. april 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gå inn og titt på www.xunlock.com. Holder til på Vatne utenfor Sandnes. Vet ikke om det er den biligste plassen. Det går fint med en 160gb maxtor Lykke til Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Gå inn og titt på www.xunlock.com. Holder til på Vatne utenfor Sandnes. Vet ikke om det er den biligste plassen. Det går fint med en 160gb maxtor Lykke til Men takk for tipse Vet du hvor lang tid det tar? Er det snakk om timer eller dager? Jeg bor i Stavanger og det er en liten kjøretur til vatne Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 H2H her på forumet er fra Stavanger, han kan ganske mye modding osv. Jeg vet ikke om han modifiserer for andre. Ta en titt på tråden: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=367355 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 H2H her på forumet er fra Stavanger, han kan ganske mye modding osv. Jeg vet ikke om han modifiserer for andre. Ta en titt på tråden: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=367355 Fikk tak i en i stavanger som modder(kanksje det er han ) xboxen e iallefall levert inn for modding(skulle få den igjen iløpet av kvelden ) Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Det var nok mej Håper du ble fornøyd, gikk ihvertfall fort, så det kan du ikke klage på. # litt av innholdet fjernet# Endret 6. april 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Det var nok mej Håper du ble fornøyd, gikk ihvertfall fort, så det kan du ikke klage på. # litt av innholdet fjernet#) Kjempefornøyd jeg Har fått lastet ned noen spill(som jeg har fra før da såklart ) og koser meg nå med splinter cell Lenke til kommentar
H2H Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 wow... gratis reklame... hehe... jo jeg modder litt for andre jeg også... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hehe DEt er det nok mange som gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå