sitdown Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen som har noen fornuftige svar?? Har hovedkort sis730 k7sem, 1ghz duron, 256mB ram 100mhz + 256mB 133mhz sdram. Hvor stor nytte har jeg av å oppgradere cpu opp til 1,8ghz-2,4ghz Athlon, koster jo ikke mye 350kr-550kr. Det som kunne vært nyttig var å kunne bruke flere cpu ressurskrevende programmer oppe samtidig. (eks:bittorrent)får cpu 100%! Lurer hvor mye nytte jeg får av dette da du har begrensninger på hastighet på ram osv.. Takker for alle svar javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Eventuelt kan jeg prøve å overklokke cpu, skal installere bigwater vannavkjøling så jeg kan vel sikkert overklokke en del?? Lenke til kommentar
tness Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva endte du opp med, En overklokka Duron, eller ny cpu? Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Fant ut at jeg "liksomgodt" kan bytte ut hovedkort/cpu og ram.. Hva synes du om dette? http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=94&t=421432 Ettersom det egentlig ikke er verdt å tyne noe særlig mer ut av ett dårlig hovedkort og gammel ram. Har aldri prøvd å overklokke, men det hadde vel ikke blitt så mye kapasitets økning alikevel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå