Inc Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 24 er bedre enn LOST (imo) foreløpig, men hører at LOST skal bli mye mer spennende etterhvert... Debbie var ikke så værst da, og hun ene kontordama! Tror ikke hun har sagt noe som helst enda, noen andre som har lagt merke til henne? jepp, hun med det mørke håret??, Hu trenger ikke ikke si så mye heller, bare stå der å se pen ut Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan noen si meg hva som skjedde med presidenten i forrige sesong? Han ble vel "stemt ut", hvis han ikke gikk frivillig, da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan noen si meg hva som skjedde med presidenten i forrige sesong? Han ble vel "stemt ut", hvis han ikke gikk frivillig, da. Ja, noe av det siste som ble sagt var jo at han ville trekke seg fra valget! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jises,,,, nå skal han plutselig rane og ??? Hva er det mannen ikke har gjort eller prøvd. Meget syk serie dette, dødsrått Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Liksom at han viste at han måtte gjere noko på forhånd i og med at han hadde med Finnlandshette og greier. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Faen så tøff slutt! Den mannen finner på det meste! Hun damen som jeg snakket om heter Sarah, og hadde noen replikker idag. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 24 er sykt, helt SYKT. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Faen så tøff slutt! Den mannen finner på det meste! Hun damen som jeg snakket om heter Sarah, og hadde noen replikker idag. Ho litt brune? Nei ikkje Marianne ho andre. Ja ho hadde nokre replikkar, ja må seie meg enig at ho er heit. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Faen så tøff slutt! Den mannen finner på det meste! Hun damen som jeg snakket om heter Sarah, og hadde noen replikker idag. Ho litt brune? Mørkt hår? Ja ho hadde nokre replikkar, ja må seie meg enig at ho er heit. Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Liksom at han viste at han måtte gjere noko på forhånd i og med at han hadde med Finnlandshette og greier. Er nok en standard utrustning i bilen tenker jeg Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det kan bli litt for mye av det noen ganger, men alt i alt var kveldens episode KONGE Vil ha mer Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det kult med spoilere fra episoder som ikke har kommet til norge ennå i denne tråden? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det kult med spoilere fra episoder som ikke har kommet til norge ennå i denne tråden? nei Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det kult med spoilere fra episoder som ikke har kommet til norge ennå i denne tråden? nei Er det noen interesse for en 24 with spoilers tråd da? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Neppe..De som ikke klarer å vente, kan jo alltids laste ned. Har vel kommet rundt episode 15 i USA nå.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 16. Kom inatt. jeg har sett den!! det er så sinnsykt bra... skulle ikke ha vært lov Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har noen episoder liggende, men jeg klarer faktisk å vente, selv om det er leeenge mellom mandagene Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er aaaalt for leeeeenge mellom Mandagene ja, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå