Gå til innhold

Filmsex - Virkelig eller fake?

krizkriz

Anbefalte innlegg

På noen filmer dukker det opp utrolige realistiske sex scener der man begynner å lure på om det virkelig er ekte! Mener å ha hørt det på en dokumentar om dette en gang i tida at sex'en var ekte i noe tilfeller, men jeg husker ikke...

Eksempel "Ken Park" der man ser litt av hvert.

Hva tror du??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med den franske filmen Baise Moi? (Usikker på skrivemåten.)

Jo, og Sansenes Rike. (Husker ikke hva den het på orginalspråket.)

Så var det et oppslag på VG Nett for en stund siden om ekte sex i en svensk film(?), men at skuespillerne benekta det.

Endret av MRN
Lenke til kommentar
F.eks. den norske skuespilleren Kaia (ettellerannet) som spilte Bea  "Bare Bea",

Hu sa at det var flaut med sex-scenene... :yes:

Utenfor synsfeltet har du både fotografen, regissøren, lyssetter, lydopptak-folk, sikkert endel assistenter, lærlinger og annet, alle disse vurderer "ytelsen" nøye. Joda, flaut er det nok, og det er vel ikke så mange som greier det på ordentlig.

Omtak på scenen kan også bli et problem...

Lenke til kommentar

Mener a huske for endel ar tilbake at jeg horte noe om en av Bond-pikene som hadde saksokt filmprodusenten eller noe i den duren fordi hun ble gravid, da de ikke fikk lov a bruke beskyttelse nar de filmet scenen. (Kan vaere jeg husker helt skeivt her, men mener det var noe sant)

Lenke til kommentar
Jeg synes det høres veldig merkelig ut :dontgetit: Jeg tror ikke James Bond "kommer" i damene han har sex med på film. Det meste av det du ser på film og i serier er bare fake. Utrolig hva spesielle kameravinkler kan gjøre for å lure publikum.

Vet ikke om det var James Bond, eller om det var en annen film, men jeg er ganske sikker pa at jeg horte om noe sant. MEN, ikke 100% sikker. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...