Ni kon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 I min søken etter totalt meningsløse ting på nettet kom jeg i dag over: http://www.netdisaster.com/ Er ca gøy i 5 sekunder, dog må jeg informere dere andre som jakter på tåplige sider på nettet. Kos dere Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hohohohoooo...! Eller ikke. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Var egentlig litt stilig. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hehe, knallstilig da. Morsomt å nuke HW.no Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 "nesten like morsomt som kreft" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dumt? Ja. Kjedelig? Ja. Idiotisk? Ja. Har jeg allikevel lagt til siden i favoritter? Ja. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 [email protected]: Heeeeeey, hvem sølte kaffe utover siden min, og nukan, og slapp kjøttetende mark over den! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Knallbra *løper til gaupa og sier det har kommet vann i skjermen (VG med flood)* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Var ikke morsomt i 5 sekunder engang... *føle seg skuffet* *husker ikke koden til riktig smiley* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå