ovzer Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg skal kjøpe 5.1 til pcn min, og jeg lurer på om jeg ikke bør kjøpe dette: høytalere og lydkort er det noen dårlige erfaringer med dette, eller bør jeg kjøpe det? PS: jeg har et serdeles lite rom. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) for all del, kjøp høyttalerne, men vær så snill for ditt eget beste og kjøp audigy 2 lydkort til sorround! hvis du har råd da Endret 3. april 2005 av Pentimuml Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja, selv om jeg ikke har prøvd nevnte kort vil jeg anta at steget opp til et audigy vil være meget merkbar. Har det selv og det spiller meget bra og ikke noe kluss. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 er det noe dårlig med dette lydkortet da? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Eg vil anbefale deg å kjøpe dette lydkortet: Audigy 2 ZS Bulk Du blir ikke skuffet Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har du ikke økonomi til å kjøpe et Audigy 2 ZS, så gå heller for et Audigy 2 Value enn lydkortet du linket til i den første posten. Det koster like mye, støtter EAX i hardware og driverne kan dekode DD 5.1-lydspor, noe jeg tviler på at det andre kortet kan. Audigy 2 Value er det billigste creative-kortet du bør gå for, råder deg til ikke å kjøpe et Audigy LS eller Live 24bit. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 det er i grunn litt bortkastet å bruke 500kr på lydkort når du kjøper surroundhøytalere til 600.. seriøst.. i mean its a waste of money.. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 jepp, dessuten koster det 100kr i frakt, så jeg må kjøpe det på mamoz. er ikke så rik heller. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke teste det Creativ greiene, men har Logitech X-530, og det er drit bra. Mye lyd for penga! Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302220&cks=PRL Disse er knall bra. veldig god lyd i denne pris klassen... Creative I-Trigue 2.1 3200 (Sub,2 monitorer,forsterker), Retail jeg har disse selv og er storfornøyd:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå