olav89 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvis jeg går Allmenn, kan jeg komme inn på NISS da, eller burde jeg gått noe annet? Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Det står opptaksvilkår under hver enkelt studievei på NISS sine hjemmesider. Jeg vet ikke noe mer ut over dette, men siden den er privat, så kan du søke på lik linje med alle andre uansett tidligere skole. Et eksempel fra sidene (musikerutdanningen): Opptak til første studieår stiller ingen krav til formell kompetanse, men søkere må ha musikkteoretiske forkunnskaper. All tidligere utdanning og praksis vil bli vurdert. Aktuelle søkere innkalles til opptaksprøve. Under lydteknikerdelen ble det vektlagt matteforkunnskaper, så der vil allmennfagbakgrunn være en fordel, siden man har mulighet til å velge 2- og 3MX. Her trengte man også god hørsel.. Alle vurderinger ser i alle fall ut til å gjøres ut fra helhetsvurderinger. Men husk: Siden det er en privatskole er det DYRT. Endret 3. april 2005 av zimen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå