jrohde Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dette er linken til dataen jeg har: Komplett Cpu'n min sviver nå på 790 mhz ....så hva jeg lurer på er om det er et program eller no jeg kan laste ned til denne dataen som lar meg justere den til det den skal være, eller må jeg i biosen og forandre på dette? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Det er Speedstep som justerer den ned, søk etter et program som heter SpeedSwitchXP. Edit : Jeg så feil, trudde det var en Pentium M. Det er vel kanskje Cool'n'Quite som justerer ned da siden det er AMD64. Fulgte det ikke med software for dette? Er det ingen justeringer for å disable Cool'n'Quite funksjonen i BIOS? Endret 3. april 2005 av lavizh Lenke til kommentar
jrohde Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Det vet jeg ikke, har ikke sett ennå ....ville bare vite om det var et program/update eller no jeg måtte innstalere for å eventuelt fjerne en sperre e.l... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå