razer Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Det er en bryter hvor jeg kan velge om jeg skal klappe 1 eller 2 ganger, og om releet bare skal gi en puls eller slå seg av eller på. Ingenting som styrer følsomheten her, derfor har jeg valgt 2 klapp så den ikke skal reagere på "alt". Er forresten sjelden den reagerer på noe annet en klapping ved "vanlig bruk". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fordi man kan styre to ting! Et klapp for en stikkontakt, to klapp for en annen.. Edit: For sent.. Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ahh i see Den jeg har er kult å sette på ei lampe, så stille den skikkelig følsom, og kjøre for full musikk. Disco evening Endret 2. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hva er klappe bryter? Når du sitter i godstolen og ser på fjernsyn og du ikke gidder og reise deg... Klapp 2 ganger i hendene og lyse slokner... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Hva ble totalkostnadene dine for prosjektet? Er du interessert i å lage flere og selge med en liten fortjeneste? (Jeg trenger ikke med kabel, bare støpsel-boks-stikkontakt hvis det er aktuelt..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå