Gå til innhold

Lav Fps i spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger jeg ENDA flere sånne programmer?

du trenger bare giant antispyware, resten ikke i nærheten av like god som den.

Du trenger spywaresweeper, adaware også..

Finnes spyware giant ikke tar.

Det finnes spyware ad-aware og andre ikke tar også. Jeg har tilbrakt endel tid på å rense manuelt i registry og system katalogen. Likevel er MS AntiSpyware den beste stand alone løsningen i dag etter min mening. Jeg kjører kun den og klarer meg fint. Dersom jeg kommer over et infisert system som av en eller annen grunn ikke kan reinstalleres kjører jeg Spybot, Ad-Aware, CWShredder, Hijack This og AntiSpyware pluss manuell rensing. (Har faktisk dette pluss oppdaterte signaturfiler til de vanligste antivirus på usb nøkkelringen min :p )

Lenke til kommentar
Noen mener at enkelte programmer ikke fungerer med SP2, men har ikke merket noen problemer med noen av mine mange programmer enda. Fikk opp en advarsel når jeg startet NERO etter jeg hadde installert SP2 om at det ikke fungerte så godt sammen med SP2, men det viste seg å bare være tull.

Ikke nøl med å installere SP2. Det har ingen ulemper, bare fordeler. Og maskinen blir ikke tregere, bare sikrere.

Tja, vet ikke om jeg er heeelt enig, SP2 har den ulepem at den maser veldig mye om du ikek har på firewall og slikt, så du må gå å fikse på settingene der. Og SP1-versjoner av XP har også firewall, og får kritiske oppdateringer.

Når det er sagt så kjører jeg SP2 selv, og jeg er overbevist om at sp2 er en gave for oss som har med brukersupport på nett å gjøre.

AtW

Lenke til kommentar

jeg har spillt 2000 timer Americas Army til nå med xp 2500+ 1 gb ram og 1 år med 9800 pro kort...problemet med AA er at den spiser fps men de beste fps få du med omega driverne..sett graffk settings på normal og bruk små servere !! alt over 16 slott server suger på AA spessiel de offisielle..jeg spiller også mye på skandinaviske servere...glemm alt som stå i threaten om spyware og annet bla bla bla...du kan sender meg en email på [email protected] så kan du få tweaked inifiler så du få mer strabil fps..jeg spiller selv med de og de er godkjennt fra TWL...med 9800 pro kort fikk jeg mellom 20 - 60 fps..forskjell hva slags map jeg spiller..de siste 6 månder hadde en 6800 ultra og fikk mellom 30 - 90 fps , neste uke få jeg min x 800 xt pe kort ( orker ikke mer bråk fra 6800 ultra ) og tror ikke det blir dårliger..men mail så få du mine inifiler

Endret av LWSR54
Lenke til kommentar
Tja, vet ikke om jeg er heeelt enig, SP2 har den ulepem at den maser veldig mye om du ikek har på firewall og slikt, så du må gå å fikse på settingene der. Og SP1-versjoner av XP har også firewall, og får kritiske oppdateringer.

Når det er sagt så kjører jeg SP2 selv, og jeg er overbevist om at sp2 er en gave for oss som har med brukersupport på nett å gjøre.

AtW

Jeg vet ikke om jeg syns det er noen ulempe. Det er jo også relalativt greit å bare krysse for at du har en fw løsning du overvåker selv så hører du ikke mer fra den kanten :)

Lenke til kommentar

Det med de chipset driverne. Det bør ha fulgt med en driver cd til hovedkortet ditt og de fleste MÅ legges inn, spesielt chipset driverne. Uten disse er ikke drivere til VGA/AGP, PCI osv innstallert! Da virker ting dårlig.

Sp2 fungerer helt knall det, skjønner ikke at folk klager på det. Det eneste er brannmuren, maser litt mye når man starter nye spill og sånt, men den kan være kjekk den også.

Lenke til kommentar

Ok, drit i alt som har med SP2 etc og gjøre nå. Har installert det. Jeg har VGA-Kompatibelt skjermkort, om det hjelper?

EDIT: Jeg har trådløst nettverk, om det kan ha noen innvirkning.

Endret av Saltnesen
Lenke til kommentar

sp2 er ikke en dans på roser for å være ærlig.. om du ikke kjenner folk som kan rette opp i evt feil er du fucked hvis plutselig programmer slutter å funke... Jeg fikk det problemet, men nå kjører jeg windows uten sp2 og det fungerer bra om jeg husker virusskjekk en gang i blandt:)

foressten er det neppe noe som helst feil med bios, sp2, kort eller noe annet av det. har hatt probs med samme skjermkort. reinstaller driver, og hvis det ikke funker, formater maskinen og gjør alt på nytt.. ati har sluppet en ny driver. den funker kjempebra på min pc, så jeg foreslår at du også prøver:)

James

Lenke til kommentar
Sikre på dette med SP2? Jeg vil ikke ta noen sjangser.

Sikre på hva med SP2? Maskinen din blir ikke treigere hvis det er det du er redd for. Det er som Malvado sa: Bullshit! ;)

Det du risikerer er at maskinen blir endel sikrere og det syns i alle fall jeg er en god ting ;) Det er tvilsomt at du vil få høyere ytelse i AA for det.

om du bruker huet og har peiling er det NULL vits med sp2, mange programmer, drivere spill osv får konflikter med sp2, dette er elkjøp-selg-til-bestemødre løsninga for sikkerhet. velg ut de oppdateringene du vil ha fra manuell winows.update MER enn bra nok.

kjenner flere som måtte formatere etter sp2

edit:OG dokumentert lavere 3dmark score

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Merkelig dette med SP2. Jeg har overhodet ikke hatt noen problemer med noe som helst etter at jeg tok steget fra 1 til 2. For å være sikker på at alt gikk knirkefritt tok jeg dog en formatering og clean install av SP2 - men likevel. Jeg har heller ikke noen dårligere resultater på 3DMark. Faktisk, så merker jeg ingenting! Bortsett fra at Spybot og Ad Aware finner betydelig mindre søppel enn før jeg installerte SP2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...