Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du bare kan finne deg ei erstatningsmus, for Komplett har sikkert enda påskeferie. Ihvertfall tok de det ei uke FØR påske for min del.

Å ringe hjelper mye på, for hvis du maser litt kan de sikkert surre litt rundt og bruke litt lenger tid.

 

Lite aktuelt å bestille mer fra dem etter behandlingen av varer/retur/kunder.

 

Eineste fornuftige er å be dem slenge seg i veggen, og bestille fra noen andre.

 

Sånn... litt anger management...

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar

Heisan,

 

Her har det nok vært en liten feil da retur for tiden har 2-3 virkedagers behandlingstid. Vi har jo også den akt. mus på lager. Vi fant kundenummeret ditt og RMA søknaden så vi sjekker dette for deg i morgen tidlig når retur er på jobb.

 

:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

haha sjokk at komplett er keen på å stenge tråde fort som faen, så det ikke blir snakket mer dritt om dem :D no offence komplett... jeg digger dere :p

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke om det er samme personer som jobber med returer for norek som for komplett.

 

Min retur - denne gangen til norek - var utlevert til Norek på fredag. Så får jeg se om det tar like lang tid som vanlig med returer til norkom. De fleste returene jeg har hatt har vært med komplett, hatt en med norek før - og den tok også ca 3 uker i behandling, samme som det komplett normalt sett ligger på.

 

Ikke for å piske komplett, det er en stor seriøs bedrift, men muligens så stor at den blir tungrodd som fører til problemene vi ser (lang leveringstid og lang returtid).

Lenke til kommentar
Vanligvis en måned. Bare smøre deg med tolmodighet.

å hjelpe meg! håper for guds skuld ikkje det tek så lang tid for meg. Sendte hovudkortet mitt i retur 31.03 og ser på Posten.no si sporingstjeneste at dei henta ut pakken i går. Er ei enkel sak i mitt tilfelle, så eg kryssar det eg har for at det går raskt....

Lenke til kommentar
Vanligvis en måned. Bare smøre deg med tolmodighet.

Hadde selv en RMA inne hos komplett. Det var en SCSI-disk som hadde en feil som var vanskelig å påvise (periodisk feil). Det tok et par uker fra jeg sendte inn disken til jeg fikk en ny. Heldigvis for meg klarte komplett å påvise feilen, og jeg fikk en splitter ny disk tilbake som erstatning for den demobrukte harddisken som jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...