Fredrik Larsen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei, sendte inn RMA-forespørsel hos Komplett og sendte inn 2 dager senere. Nå over 2 uker senere har jeg ikke hørt noe fra dem, hvor lang tid er det vanlig at dette tar? Vil gjerne ha musa mi tilbake Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vanligvis en måned. Bare smøre deg med tolmodighet. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sendte selv inn en MP3 spiller på en mandag, og på lørdagen hadde jeg en ny i posten. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ring de du. Regner med at de har en status på hvordan det ligger an Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dette er relativt. Noen får det veldig fort, mens mange andre (bl.a. meg) får det nærmere en mnd etter. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Tror du bare kan finne deg ei erstatningsmus, for Komplett har sikkert enda påskeferie. Ihvertfall tok de det ei uke FØR påske for min del. Å ringe hjelper mye på, for hvis du maser litt kan de sikkert surre litt rundt og bruke litt lenger tid. Lite aktuelt å bestille mer fra dem etter behandlingen av varer/retur/kunder. Eineste fornuftige er å be dem slenge seg i veggen, og bestille fra noen andre. Sånn... litt anger management... Endret 3. april 2005 av dobbelmann Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 ca 1mnd ja, ca 75% av returene jeg har hatt siste 2 år har gått 3 uker + postgang, dvs over 1mnd fra jeg sendte inn til jeg fikk ny vare. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Utrolig kjipt, må bruke Logitech Dual Optical Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Heisan, Her har det nok vært en liten feil da retur for tiden har 2-3 virkedagers behandlingstid. Vi har jo også den akt. mus på lager. Vi fant kundenummeret ditt og RMA søknaden så vi sjekker dette for deg i morgen tidlig når retur er på jobb. :-) Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei igjen, Saken din ble faktisk behandlet før du startet denne tråden og ny mus er i skrivende stund på vei til deg. Ordre ble lagt på fredag. :-) Denne tråden kan vel egentlig stenges nå....? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 haha sjokk at komplett er keen på å stenge tråde fort som faen, så det ikke blir snakket mer dritt om dem no offence komplett... jeg digger dere Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tja, vet ikke om det er samme personer som jobber med returer for norek som for komplett. Min retur - denne gangen til norek - var utlevert til Norek på fredag. Så får jeg se om det tar like lang tid som vanlig med returer til norkom. De fleste returene jeg har hatt har vært med komplett, hatt en med norek før - og den tok også ca 3 uker i behandling, samme som det komplett normalt sett ligger på. Ikke for å piske komplett, det er en stor seriøs bedrift, men muligens så stor at den blir tungrodd som fører til problemene vi ser (lang leveringstid og lang returtid). Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tja, vet ikke om det er samme personer som jobber med returer for norek som for komplett. Som litt ekstra info, samme personer, samme behandlingstid. Husk også at vi nettop er ferdig med påsken slik at noen få virkedager har gått tapt. :-) Lenke til kommentar
kz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vanligvis en måned. Bare smøre deg med tolmodighet. å hjelpe meg! håper for guds skuld ikkje det tek så lang tid for meg. Sendte hovudkortet mitt i retur 31.03 og ser på Posten.no si sporingstjeneste at dei henta ut pakken i går. Er ei enkel sak i mitt tilfelle, så eg kryssar det eg har for at det går raskt.... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vanligvis en måned. Bare smøre deg med tolmodighet. Hadde selv en RMA inne hos komplett. Det var en SCSI-disk som hadde en feil som var vanskelig å påvise (periodisk feil). Det tok et par uker fra jeg sendte inn disken til jeg fikk en ny. Heldigvis for meg klarte komplett å påvise feilen, og jeg fikk en splitter ny disk tilbake som erstatning for den demobrukte harddisken som jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Edit: Slettet da innlegget som ble besvart har blitt slettet... Endret 31. mai 2005 av Komplett.no Lenke til kommentar
JonV Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 JonV lurer på om han får like kjap service da han sender inn hovedkortet som han fikk feil imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå