spøkelset Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor finner jeg layouts til windows xp? og hvordan innstalerer jeg dem? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ta deg en tit på http://www.win-xp.no/ så tipper jeg du finner noe der Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det finnes veldig mange programmer som kan forandre utseende til Windows, f. eks. i denne tråden kan du se hva folk har gjort og hvordan de har gjort det. Selv bruker jeg WindowBlinds til å modifisere utseende til Windows, og er meget fornøyd med det. Slik ser min desktop ut. Som du kan se, liker jeg det rent og enkelt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du finner mange her: Customze.org ThemeXP.org GetSkinned.org Neowin Wincustomize Forumet Detter er Visual Styles og skal ikke blandes med Window Blinds. For å installere VS Pakk ut zip/rar filen (dersom den er pakket) Kopier mappen hvor themen ligger Legg den i : c:\<din windowskatalog>\resources\themes\ Da skal nå themen dukke opp i Utseende/Appearence taben i "kontrollpanelet -> skjerm". Dersom den av en eller annen grunn ikke visest i listen så gå til hvor du har lagt den og dobbelklikk på filen som ender på *.msstyles eller *.themes For å ta i bruke 3 party skins til Windows (VS) så må du enten bruke StyleXP eller en UXtheme patch. StyleXP UXtheme patch For å bruke Window Blinds, besøk Wincustomize.com Få tak i WindowBlinds her: http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Slik ser min desktop ut. Som du kan se, liker jeg det rent og enkelt. Fint var det i alle fall . Bruker ikke slike skin en del RAM go CPU "kraft", ås dataen blir kanskje tregere,....?! Noen som vet? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 På www.deviantart.com så finner du alt mulig lagd av forskjellige folk, gode og dårlige. Det er et bra sted å lete. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Slik ser min desktop ut. Som du kan se, liker jeg det rent og enkelt. Fint var det i alle fall . Bruker ikke slike skin en del RAM go CPU "kraft", ås dataen blir kanskje tregere,....?! Noen som vet? Takk for det. Som sagt bruker jeg WindowBlinds, og den bruker 4mb RAM og itno CPU kraft. Ikke allverdens med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå