benjamin84 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Heisann, har en 11Mbps Wireless LAN Access Point 2000 fra 3com, som jeg har glemt passordet til. Finner ikke ut hvordan å resette routeren, og ikke finner jeg hva som er default passordet. Har prøvd alt som virker nogenlunde sannsynlig av passord (admin:admin osv osv) men til ingen nytte. Er rimelig sikker på at passordet har blitt byttet, men routeren har ikke vært i bruk på et par år. Finner heller ikke brukermanualen. Har prøvd å søke på 3com sine sider men har ikke klart å finne noe info om dette. Routeren fungerer egentlig helt greit, men jeg skulle gjerne enablet kryptering på den ettersom nettverket er helt åpent nå. Om noen har noen tips på hvordan man resetter denne routeren ville det vært til stor hjelp -Benjamin- Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ingen små hull på baksinde / undersiden som du kan stikke inn en penn / binders for å resete? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 3com Access Point 2000 reset i google.com ga meg svaret i første treff.. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Ah, takker, av en eller annen grunn så tenkte jeg ikke på Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå