Torjus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har montert vindu i mitt Mercury kabinett!!: Har endelig fikset power og HDD LED i front Dårlig kamera ja... Med blitz Her ser dere at tempraturen er 37C grader. Før var den på 41C. Jeg støvsugde kjøleribba Hva syns dere? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det ble faktisk veldig bra Er vel lite annet å gjøre i flekkefjord Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Det ble faktisk veldig bra Er vel lite annet å gjøre i flekkefjord Nei det ikke så mye å gjøre der nei... skal ærlig innrømme at det var faren min som hjalp meg... men det var ikke han som kuttet plata og plexien... han fikk en kamerat som har mek verksted til å kutte plata med sånn laser ting Så det ble ganske bra resultat! Skulle egentlig bruke sånn brako skrue, men så ble det de vanlige 6 kanters skruene. Lakkerte dem svarte sånn de skulle matche kabinettet sin farge Jeg ryddet også opp i kablene, får det ikke mer ryddig nå! Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 veldig bra stilig kabbis !!!11 hvor fikk du tak i ruta ??? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 veldig bra stilig kabbis !!!11 hvor fikk du tak i ruta ??? Plexiglass får man tak i hos en glassmester, byggmakker, monter osv. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg elsker mercury kabinett, eneste jeg synes er dumt er at det ikke er vindu. Men det har jo du ordnet på en mesterlig måte! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg elsker mercury kabinett, eneste jeg synes er dumt er at det ikke er vindu. Men det har jo du ordnet på en mesterlig måte! Takker Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har bare ett ord til deg: NICE!!!!! De er dritfete de kabinettene, å med vindu blei de enda fetere!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ikke verst! Skulle gjerne hatt et lite close-up av kanten om du kanskje får til det..? Personlig er jeg ikke så glad i Mercury og den stilen (finnes jo uendelige antall kopier), men vinduet ble kjempetøft! Stå på! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Kris_the_Ripper: Takk Glisevask: av kanten? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jupp, bare lurer litt på den nemlig.. For å se litt hvordan du har gjort det. Gjerne litt bilder innenifra også! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jepp, det kan jeg. Skal komme med en update senere idag. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Det var en "rask" update Men bedre sent enn aldri: Here goes more pictures: Er litt stress å ta av sidedørene men skal ta bilde av hvordan jeg har skjult kablene osv senere! En gang Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Schmooood! Råeste Mercury'n jeg har sett ihvertfall.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Schmooood! Råeste Mercury'n jeg har sett ihvertfall.. Hehe, takker Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hvor mange cm/mm plate plexi har du brukt ? hva er det du har skjært ut formen, metallet i kabinettet med ? Hvordan fikk du til å bruke skruer ? Kommer det til å gå like glatt med denne ? Hvis dere kan se at det er en runding, på siden, det hadde vært fint, om det hadde gått ann og kappe det pent, nøyaktig, rundt. så det blir en pen runding. Har kjøpt meg vannkjøling, uv tilsettning, uv lys, uv aktive strømper, men mangler vindu Endret 12. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvor mange cm/mm plate plexi har du brukt ? hva er det du har skjært ut formen, metallet i kabinettet med ? Hvordan fikk du til å bruke skruer ? Kommer det til å gå like glatt med denne ? Hvis dere kan se at det er en runding, på siden, det hadde vært fint, om det hadde gått ann og kappe det pent, nøyaktig, rundt. så det blir en pen runding. Har kjøpt meg vannkjøling, uv tilsettning, uv lys, uv aktive strømper, men mangler vindu Det kan bli bra det ja.... gratulerer med innlegg nr. 700 Lenke til kommentar
xcase Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 det ble veldig pent så vidt jeg kan se har du nærbilder av kanten? alså der du har kappa, så vi kan se kvaliten på kuttinga di? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 hehhhee, Jo tusen takk skal du ha =) Men jeg må bare få opplysniger for åssen gjøre det der.. Lettes å kjøpe meg et nytt kabinett vel ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) det ble veldig pent så vidt jeg kan se har du nærbilder av kanten? alså der du har kappa, så vi kan se kvaliten på kuttinga di? Det kan jeg. Ikke jeg som har kuttet. Kamerat av pappa som driver et verksted der de har laser kutter ting *knipse* EDIT: Bildet: Det ser 10 ganger bedre ut i "real" Endret 12. april 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå