Vibeke Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg bærbar pc, og klarte selvfølgelig å søle kaffe på halve tastaturet. Det var ikke mye, men tydeligvis nok for etter noen minutter ble tastaturet helt rart. Mange av bokstavene forsvant, og det gikk ikke an å skrive. Er hele pc'n ødelagt? Skrudde av den etter 15 min, og fikk det rådet av en kamerat at jeg burde la den stå å tørke noen dager, og så slå den på å sjekke om den fungerte. Jeg er student, så om den nå er ødelagt har jeg tapt masse penger. Noen som har noen gode råd? Er den ødelagt? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 I værste fall har den fått noen kortslutninger slik at vitale komponenter har tatt kvelden. Prøv kameraten din sitt tips, så får vi ta det derfra Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det kan jeg aldri tro, det skal mye til at litt kaffe på tastaturet skal ta knekken på en laptop. Få en datakyndig kamerat til å se litt nermere på tastene så kan han sikkert få fjernet dem , slik at dere kommer til med et vaskemiddel under tastene. Ørepirkere er et godt tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå