Jtand Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen som vet hvilke høyttalere dette er? 1300 kr, er det bra tilbud? Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvem bryr seg. Slå til. 1300 er ikke allverden av peng, og hvis du ikke er fornøyd så kan du eventuelt selge de eller bare bygge de om å leke seg med dem. Mvh Audun Lenke til kommentar
maze Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvem bryr seg. Slå til. 1300 er ikke allverden av peng, og hvis du ikke er fornøyd så kan du eventuelt selge de eller bare bygge de om å leke seg med dem. Mvh Audun Mange som bryr seg om hva de kjøper. Ikke alle som har penger til å kaste 1300.- bort på drit. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Det ser ut som det er Eltax høyttalere. Dårlig kvalitet,men mye lyd for lite penger. Komplett selger Eltax. Som du ser koster de ikke mye. Endret 3. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
FM Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Står det ikke ett merke på de? Tenker på den blitzglinsende lappen under elementene. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ser ut som KODA for meg ass. men jaja, det er sikkert ikke all verden med kvalitet, men et bra tilbud er det hvertfall. (Oi, det følger med sub også!) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Husker ikke hvordan Eltax-merke ser ut, men det kan se ut som det er det... OT: Jeg har samme telysholder som står bak på bildet... Fås kjøpt på biltema Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ser ut som proson ja. Proson har ovalt gullmerke. Koda har firkanta. 1300 er da ikke noe.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Koda er i vert fall BAD.... ikkje verd dei 800kronene naboen min betalte for et 5.0 sett. DVS uten sub Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det ser ut som det er Eltax høyttalere. Dårlig kvalitet,men mye lyd for lite penger. Komplett selger Eltax. Som du ser koster de ikke mye. Stemmer at det er Eltax gitt, når du nevnte navnet. Vi solgte det settet der, uten sub på shappa der jeg jobber. (Coop Elektro @ Røros) Mener vi solgte dem for 1299 uten sub jeg. Så det er vel en helt grei pris tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå