kvakkster Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei, jeg stresser veldig med å velge ny mobil. Trenger ikke no ultranytt Nå som prisen på D500 og Nokia 6230i er relativ lave så velger jeg å gå for en av disse modellene men kom gjerne med andre modeller som ligger på nogenlunde samme pris. Funksjoner: -Kalender: Ja (helst nokia sin, e. l.) -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: ikke et must -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: spiller ingen rolle -Vekt: så lenge jeg ikke får vondt i foten når jeg mister den så er det greit -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. helst 262K -Størrelse på skjerm: piksler : min. 176x208. Fysisk størrelse : ingen rolle -Touchscreen: Nei. Pris: 3-3500,- u/ab Diverse: -Merke: nope.. -Kamera: Ja, helst over 1 MP -Videokamera: kjekt å ha.. -Symbian: Nei. -triband: spiller ingen rolle -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: hell yeah -Minne: Rikelig med minne ihvertfall... -Minnekort?: ikke nødvendig -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: ja -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: kjekt å ha, men ikke et must -Bruksområder: Ringer og sender sms hovedsaklig. Greit å ha med meg noen yndlingssanger hvis jeg har glemt mp3 spilleren. Knipser brukbare bilder her og der eller der hvor det skjer . Wapping gjør jeg nesten aldri. MMS sender jeg hvis jeg har tatt bilder av noe morsomt, men ellers ikke. Så stikkordet her er: brukbar kamerakvalitet skarp skjerm design, pen å se på liksom Noen kloke hoder her? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tja, eneste grunn jeg ser til å velge 6230i er hvis du skal bruke mobilen som mp3-spiller, noe du sier du ikke skal noe særlig. Dette fordi den har minnekort. Ellers vil jeg og anbefale 6230i som har bedre meny og mer gjennomført på det området. EDGE er også en fordel for 6230i. Ser man bort ifra dette er D500 bedre på skjerm og design synes jeg. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 EDGE er ikke no stort minus eller pluss for meg da jeg ikke wapper no særlig mye. Har ikke tenkt å bytte ut mp3 spilleren enda. Menyen har jeg forøvrig ikke testet ut på D500 sin, heller ikke 6230i sin, men det ryktes at det er 3D? skjønner da ikke vitsen med dette da dette er cpu og batteri krevende... men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå