VegardStr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 se på denne siden: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=11760 er dette et PCIe kort? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 ?kan ikke du snakke norsk? eg har et hovedkort med PCI utganger, og kan eg bruke dette grafikk kortet? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hvis du bare har PCI utganger - nei. Gammelt hovedkort? Sikkert på at det ikke er en (som oftest) brun inngang der (AGP) ? EDIT: Ser at du skriver PCIe - da må du finne deg et PCIe kort.. -Jar Endret 3. april 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 PCI-e er langt ifra PCI. Det er en ny standard for grafikkort som er mye kjappere enn AGP. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) tror eg har agp, men er det grafikk kortet et AGP kort? eller dere kan jo se sjøl... dette e mitt hk. Endret 3. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 GeForce TI4200 ahr bare vært laget i AGP versjon, ikke PCI-Ex, det står også i annonsen at det er agp 4x/2x. Du kan ikke bruke kortet i en PCI slot nei. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 men kan eg bruke det på mitt hk... se bilde over Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 er dette kortet noe å samle på då? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Egentlig ikke, det begynner å bli noen år gammelt nå..Jeg hadde et Ti4200 for et par år siden husker jeg. Det funker jo, men er ikke spesiellt kjapt iflg dagens standard. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 men er det noe å spille nye spill på? eg har no et Nvidi GeForce MX 440 64MB kort dette er vel bedre då. hvs eg får det for 200 eller noke sånt, ville dere ha gjort det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå