-Tori- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har sendt noen mailer med fyren som selger/bytter dettedette og lurer på om dette er en bra pumpe... Skal kanskje bytte det mot en IBM 46.1 Gb 7200 RMP. Gjør jeg noe smart nå eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Bruker samme pumpa med en Dangerden TDX. Min erfaring er at pumpa er støysvak og driftssikker. Forresten samme pumpe som i dette "settet". http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALPHA15115 Vet ikke prisen på IBM- disken, men et dårlig bytte er det nok ikke. Edit: Med vanntank, ja. Da vil jeg mene det er et godt bytte. Endret 3. april 2005 av Bach Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Han skal få med det gamle s478 hket mitt også. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Er det en bra pumpe, ser den er ganske billig, men den pumper ihvertfall bedre enn Big Water sin pumpe, den er jo ikke den beste (ikke drep meg alle dere som har...?). Men er det en bra pumpe? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Han jeg skal kjøpe/bytte tinga av/med sa det funka uten radiator siden pumpa står i tanken med vann rundt. Tror dere det går? Edit; skrivefeil. Endret 5. april 2005 av tori13 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Han jeg skal kjøpe/bytte tinga av/med sa det funka uten radiator siden pumpa står i tanken med vann rundt. Tror dere det går? Edit; skrivefeil. tviler jeg sterkt på. om du ikke har en veldigt stor tank Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg