tinsley Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei! Noen der ute som vet om noen nettbutikker her til lands, eller vår nabo i øst, som har american express kort som betalingsmulighet? Takker Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Heller få tror jeg... American Express er noen glupske gribber som drar til seg en så stor andel av kjøpet at vi har kuttet de ut der jeg jobber (ikke webshop) og det tror jeg flere og flere gjør også. Hvis de ikke endrer praksis, blir de bare mindre og mindre til de muligens dør helt ut her i Norden ihvertfall. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har kun funnet en men vet ikke helt om det kvalifiserer til webshop og det er Expert sin BestBuy... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Som Afseth sa, det er heller få som tar Amex... grunnen til det er jo at det stedet man handler på må betale en sum av transaksjonen, så det er ikke akkurat "big business"... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Visa, Mastercard og vanlige bankkort koster også butikken litt penger, men langt fra så mye som American Express. De priser seg ut av markedet... veeeeldig smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå