B4stian Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei, fikk lyst til å lage en worklog, men mangler ideer. Er ingen kløpper på verktøy, men det skal da gå greit, har en slektning som er snekker som kan hjelpe meg litt. Har hardware til en pc, men vet ikke hvordan jeg vil at den skal se ut, tenkte på noe bittelite, men ja... tom for ideer. Det jeg har er: MSI KM4AM-V (vga innebygd) AMD Athlon XP 2500+ Barton 512 mb pc 2700 Western Digital 120 gb (7200 rpm) + vifter og kjøler til cpu (har TT BW og TT viftekjøling...) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 litt feil sted å poste... prøv casemod kategorien Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Flyttes til casemod-kategorien Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan du formulere spørsmplet ditt litt anderledes? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Se hvor lite du kan få det (mål opp i høyde/lengde/bredde) uten at du mister for mye kjøleegenskaper, og så bestemmer du deg for hva du skal bygge den av osv. SketchUp er et veldig bra program for dette. Lykke til Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hadde du hatt noen ideer til kabinett som du vil ha kunne vi ha finpusset på ideene dine, vi kan jo ikke finne ut ideene til DITT kabinett PS:men lykke til..... Endret 7. april 2005 av Laffen_styx89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå