LuciFear Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg lurer på om noen har synspunkter angående kompletts tilbud denne uken! vurderer sterkt å kjøpe toweret og Harddisken de reklamerer for.. noen synspunkter angående pris og kvalitet? Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 hadde vært stas om noen svarte rimelig kjapt, så jeg kunne bestilt før jeg la meg.. :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Den hardisken der er jo veldig billig. Barracuda er også kjent for kvalitet. Toweret er også grei pris 995 eller no. Har du penger og trenger det så kjøp! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 vel jeg har Chieftec miditower og er godt fornøyd med det... så du taper ingenting på å kjøpe big toweret.. Chieftec romselig of fint det. Et godt kjøp. du sparer jo 150kr fra normal pris. Har en Seagate harddisk selv.. og den har da virket fint i alle år jeg har brukt den. (fungerer fortsatt) Den 80GB Seagate harddisken som er på tilbud på komplett er veldig stille. Hvis du søker litt rundt på forumet her så vil du få høre at den harddisken der er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå