Ghash2 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg spiller veldig mye warcraft 3 frozen throne. Jeg har bare et problem som irreterer meg velig, og er at jeg ikke kan lage spille servere som andre kan "joine". Jeg har: - Fjellnett bredbånd 2024/256. - Linksys router, model nr. WRT54G - Windows 2000 service pack 4 Jeg har også delt internett, og hørt noe om at man må åpne port 6112 for å få tilgang til laging av spill-servere. Hvordan gjør man dette på windows 2000? Takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det slik at routeren var ferdig konfigurert? Min mor har fjellnett. Der er det lagt inn alt av innstillinger osv, med passordbeskyttet router. Noe som er vanvittig irriterende. Du må ringe fjellnett og høre med dem hvordan man åpner portene.. Men forvent ikke å få svar.! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Når en skal ha en spille-server hjemme for at andre gjennom internett skal joine bør man ha en god del hastighet ut. Vil vel tro at shdsl er en fordel da. 256KB/s ut er vel i det minste laget. Endret 3. april 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Når en skal ha en spille-server hjemme for at andre gjennom internett skal joine bør man ha en god del hastighet ut. Vil vel tro at shdsl er en fordel da.256KB/s ut er vel i det minste laget. tror ikke du fårstår helt hva han mener.. det funker helt fint med 256 ut.. du må åpne port 6112 får å kunne lage spill.. Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har laga en guide om dette, bare at det er i utgangspunkt CS 1.6 server. Bare å åpne 6112 porten istedenfor. http://strutsen.com/cs/ded.html Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Når en skal ha en spille-server hjemme for at andre gjennom internett skal joine bør man ha en god del hastighet ut. Vil vel tro at shdsl er en fordel da.256KB/s ut er vel i det minste laget. tror ikke du fårstår helt hva han mener.. det funker helt fint med 256 ut.. du må åpne port 6112 får å kunne lage spill.. Da misforstod jeg garantert. It happens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå