Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg kan ikke lage servere på online-spill! !?!?

Anbefalte innlegg

Jeg spiller veldig mye warcraft 3 frozen throne. Jeg har bare et problem som irreterer meg velig, og er at jeg ikke kan lage spille servere som andre kan "joine". Jeg har:

- Fjellnett bredbånd 2024/256.

- Linksys router, model nr. WRT54G

- Windows 2000 service pack 4

Jeg har også delt internett, og hørt noe om at man må åpne port 6112 for å få tilgang til laging av spill-servere. Hvordan gjør man dette på windows 2000?

Takknemlig for all hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når en skal ha en spille-server hjemme for at andre gjennom internett skal joine bør man ha en god del hastighet ut. Vil vel tro at shdsl er en fordel da.

256KB/s ut er vel i det minste laget.

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
Når en skal ha en spille-server hjemme for at andre gjennom internett skal joine bør man ha en god del hastighet ut. Vil vel tro at shdsl er en fordel da.

256KB/s ut er vel i det minste laget.

tror ikke du fårstår helt hva han mener.. det funker helt fint med 256 ut.. du må åpne port 6112 får å kunne lage spill..

Lenke til kommentar

256KB/s ut  er vel i det minste laget.

tror ikke du fårstår helt hva han mener.. det funker helt fint med 256 ut.. du må åpne port 6112 får å kunne lage spill..

Da misforstod jeg garantert. It happens. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...