xbox.best Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Kjøpte nylig GT4.....har også kjøpt alle de andre i serien opp gjennom årene(bortsett fra prologue) Lurte på om det finnes noe cheat som gjør at jeg kan få alle lisensene+masse cash? Har rett og slett ikke tid til å spille så mye som det her er snakk om for å få testa alle baner/kjøpt de bilene jeg vil prøve...... Har hørt at det heller ikke nytter å låne minnekort fra kamerat for så å overføre garasjen osv til mitt kort? Endret 3. april 2005 av xbox.best Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Null-niks-zero fusk og fanteri til GT4. Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 du kan jo bruke gameshark..eller instant replay tror jeg det heter.. men jeg vet ikke om du kan bruker ''vanlige'' koder der, men jeg vet at de sier du kan trykke på R3 på license testen på B-License og A-License, så kommer det ett eller annet opp om når du skal bremse og gasse. mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå