aresten Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg har en amd athlon 1000mhz, men jeg lurer på om den har for høy temperatur??? den ligger rundt 54 grader når den har stått på en stund!!! er det for mye??? eller normalt??? kan d være at jeg har for mye kjølepasta på eller for lite??? Endret 3. april 2005 av aresten Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hva slags kjøling har du? Hvis det er en Palomino kjerne er det ikke uvanlig at disse blir og er varme. Lenke til kommentar
maze Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg hadde en slik en gang som gikk på 40 grader uten noen spesielt kraftig kjøling. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har en amd athlon 1000mhz, men jeg lurer på om den har for høy temperatur??? den ligger rundt 54 grader når den har stått på en stund!!! er det for mye??? eller normalt??? kan d være at jeg har for mye kjølepasta på eller for lite??? Anbefaler deg først og fremst å roe ned bruken av spørsmålstegn og utropstegn, det holder med ett ! eller ? etter hver setning. Angående temperaturen din som er på 54 grader etter at den har stått på en stund dvs. under load, så vil jeg da ikke si at denne temperaturen er farlig. Når du ikke har tegn til ustabilitet, og temperaturen holder seg under 60 grader så har ikke dette noe innvirkning på levetiden eller ytelsen. Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvis du har demontert CPUen noen ganger, så kan det være at kjølepastaen går litt vekk for hver gang. Prøv med ny kjølepasta eller bedre CPU vifte. Lenke til kommentar
thestuntpilot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvis du har demontert CPUen noen ganger, så kan det være at kjølepastaen går litt vekk for hver gang. Prøv med ny kjølepasta eller bedre CPU vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå