Slazenger Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hey hey Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg 1gig me ram (400mhz) den rammen jeg har nå er 768 (133mhz ) Når jeg spele wow så får jeg så sykt vondt i hode etter en stund. kan det være forde rammen min e drid eller forde sjermen min er litt sugen? Jeg speler wow med 30-35 Fps CPU: 1.9Ghz Ram: 768 (133 Mhz) skjermkort: Radeon 9600 atlantis jeg lurer på hva jeg burde kjøpt? sjerm eller minne..... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Om du får vondt i hodet er det skjermen sin skyld. Kanskje du burde tenke på å ta pauser fra datamaskinen en gang iblant.. Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hva med å ta seg en tur ut? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 At du får vondt i hodet er nok oppdateringsfrekvensen til skjermen din sin skyld, dvs. Hzen, du kan da gjerne om du har råd og vil legge penger i en ny skjerm. Kjøpe deg en annen og bedre skjerm. Sitter du fremfor PCen hele tiden skal man vel ikke komme bort i fra at pauser er en ting man bare må ha, uansett skjerm og hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå