AztroM Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg ødela min kjære MuVo2 1,5GB spiller i påsken pga. fukt nå leter jeg etter nye en krav er : *display *oppladbare batteri pris skal heller ikke være for høy alle forslag tas i mot Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gratulerer dobbelpost og feil kategori! her kan du poste mp3 spiller spørsmål neste gang: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=203 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg