bujk Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Lurer på om det mulig å få byttet QWERTY tastaturet som er på P910i til P900? tentke siden selve dekselet har samma mål og form må vel dette være mulig? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tvilsomt. Ligger nok mer "hardware" til grunn enn bare tastaturet på flippen der. Er sikkert kretser osv. som går fra flippen og inn i telefonen gjennom leddene osv. Og sikkert en "slight" hardware-endring på innsida også for å "ta imot" tastatur-input'et. Og i tillegg er det seff firmware og software-endringer. Men de er jo oppgraderbare da. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tror dette blir vanskelig ja. Men der er nok mulig, men det blir vel sikkert en del dyrere enn å kjøpe en ny P910i Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det går selvfølgelig an å bytte det. Men at det virker er en helt annen sak. Jeg er nesten hel sikker på at det ikke vil gå. Men om du tar en SW oppgradering til P910i software så skal det gå. Da støtter den også MS Pro Dup kort, Word, Excel og det andre som skiller P900 fra P910i på softwaren Men jeg tar IKKE ansvar for at dette stemmer. Bare min teori på det Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det går selvfølgelig an å bytte det. Men at det virker er en helt annen sak. Selvsagt går det an å bytte. Det er helt sikkert uproblematisk. Men jeg er rimelig sikker på at det ikke vil virke uten store inngrep på hardware-sida. Regner med pointet var at det skulle funke også? Dessuten synes jeg ikke det ser særlig lekkert ut med P910-flip på en P900. Blir jo stilbrudd delux. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 du mener at flippen på P910i ikke ville se bra ut på en P900? rammen på tlf er jo helt lik. blir joikek noe forskjell.... bortsett fra at logoen ikke er plassert likt. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Helt forskjellig design. "Temaet" fra knappene går liksom igjen på resten av telefonen. Et tema du ikke finner igjen på P900. (For P900 står jo i stil med sitt eget "flip-tema".) Dessuten er P900 gråblå, mens P910 er 100 % grå. Blir jo total fargekræsj også. Og med tanke på at det 99 % sikkert heller ikke vil funke med P910-tastatur (teknologisk), så ser jeg slettes ikke pointet. Men tur og kjør! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 P90 ser ikke særlig pen ut med P910i flipp. Klipte og limte litt, og det ble ikke særlig pent Dok1.doc Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Når den er åpen så ser det bra ut Dok2.doc Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva med tastaturet til en P900 på en P910 da?Er det mulig? Tenkte på dette da P910 kom med (etter min mening) et verre tastatur. P910 har fine spec,men tastene kunne fortsatt vært P900. Har sett flere lesere med samme mening ang.denne telefonen. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva med tastaturet til en P900 på en P910 da?Er det mulig? Tenkte på dette da P910 kom med (etter min mening) et verre tastatur. P910 har fine spec,men tastene kunne fortsatt vært P900. Har sett flere lesere med samme mening ang.denne telefonen. Det går sikkert bra da, men bør/må sikkert skifte til P900-firmware/software også, og da mister man jo et bar av forbedringene man finner i P910. Dessuten blir det totalt stilbrudd den veien også. Feil "stil" og feil farge. Hva med å beholde telefoner som de er? Fett å bygge om biler, ikke mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 P900 flipp på P910i blir GRUSOMT! Bildet ble så dårlig at jeg ikke legger det ut her. P900 flippen er mindre enn P910i flippen, og i tillegg så har den en annen farge. Men ->NightHawk<-, syns du P900 har bedre taster en P910i? Syns at det er lettere å skrive på P900, men med litt trening så syns jeg P910i er lettere å skrive på. Syns den har et bedre utsende også. Men det er bare min mening da Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 P900 flipp på P910i blir GRUSOMT! Bildet ble så dårlig at jeg ikke legger det ut her. P900 flippen er mindre enn P910i flippen, og i tillegg så har den en annen farge. Men ->NightHawk<-, syns du P900 har bedre taster en P910i? Syns at det er lettere å skrive på P900, men med litt trening så syns jeg P910i er lettere å skrive på. Syns den har et bedre utsende også. Men det er bare min mening da Dette var bare en tanke uten å tenke på fargekombinasjoner og alt det der.P910 er helt sikkert like god som P900 å taste med.Har ikke testet P910 selv,men liker spec.den kommer med.Siden jeg ikke synes noe om tastaturet til P910,men liker spec'en kom jeg på ideen med å bytte tastatur. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har hatt både P900 og P910i, og P900 er enklere åtaste med i starten, men du blir vent til tastene på P910i fort. På P910i sitter alle tastene helt sammentrøkt, og da er det lett å taste feil. Men etter hvert vet du hvor de er ogmdet går greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå