Singh tha king Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jo, jeg lurte på hvor man får kjøpt en singel ismaskin med vanninntak bak på. En i klassen min trenger det. Det MÅ være vanninntak bak på. hvor stor den skal være, det vet jeg ikke, men den skal ikke være så dyr. Helst så billig som mulig, fra 0 til 5-6 tusen kroner. Ikke dyrere enn det. Om det er nettbutikk eller lokal butikk er det samma. Bare den butikken er på øst-landet, altså Burkserud (Drammen). Jeg har ikke peiling på hvor denne tråden skal postes, så hvis en moderator vil flytte på denne tråden, vær så god. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det snakk om en maskin som lager isbiter eller en maskin som lager iskrem? Om det er isbiter det er snakk om, kan du jo ta en titt her Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det snakk om en maskin som lager isbiter eller en maskin som lager iskrem?Om det er isbiter det er snakk om, kan du jo ta en titt her 3000kr for en maskin som lager isbiter? I think not! :!: Da fryser jeg heller vann i en cola-flaske og skjærer isbitene ut selv... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det snakk om en maskin som lager isbiter eller en maskin som lager iskrem?Om det er isbiter det er snakk om, kan du jo ta en titt her 3000kr for en maskin som lager isbiter? I think not! :!: Da fryser jeg heller vann i en cola-flaske og skjærer isbitene ut selv... Helt enig :!: Men han var nå villig til å punge ut 5-6k for maskinen, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jo, seff mener jeg isit maskin. Gnomenz, den isbitmaskinen selger de på elkjøp for ca. 3000kr. Men er det flere valg, andre isbit maskiner? Jeg har kjøleskap som produserer isbiter og gir ut vann, så det er nok ikke jeg som skal kjøpe det. Men noen i klassen min som skal det. Hun vil selføgelig ha billigst som mulig, jo billiger, jo bedre. 3000kr er ganske mye for en isbitmaskin. men hun sa maks 5000 kroner. Så det skal nok gå greit. Men er det noen isbitmaskin med vann inntak bak på eller andre billigere isbitmaskiner til salgs??? takk for svarene! Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kjøp isbit poser. Eller sånne brett. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Sånn? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 ketchez, nei ikke sånn. isbit maskin, ikke maskin som lager is eller yoghurt. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Denne her kanskje? Termomarine Går vel også å spørre hoteller eller barer om de har noen gamle, kanskje noen som har gått konkurs? :-) Ser nå at den jeg linker til koster 11.000,- Flere på Scheie.no mp-as Endret 3. april 2005 av pebbe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke side-by-side skap med både ismaskin og dispensere blitt veldig rimelige i norge nå? Du får dem vel ned i femten tusen, også får du jo et kjøleskap med på kjøpet. Da vi kjøpte slikt kjøleskap for snart fem år siden, måtte det spesialimporteres fra USA, og fikk en totalpris nærmere 30 000. Men forutsetter at du har litt mer enn seks tusen, og trenger et kjøleskap i tillegg. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Akkurat jeg har en sånn samsung kjøleskap med fryserskap/kjøleskap med ismaskin og vannmaskin til ca. 15 tusen. Men det er ikke jeg som leter etter en ismaskin, men en i klassen min og hun skal nok ha den i rommet eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå