Gå til innhold

Trenger hjelp til flytting og kloning av disker

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 harddisker:

Disk 1:

160 GB vanlig IDE disk som windows xp er lagt inn på

Disk 2:

200 GB S-ATA som jeg bare lagrer ting på

Disk 3:

80 GB vanlig IDE som står i xboxen min.

Det som er greia er at disken i xboxen er for liten. Jeg vil ha disk 1 i xboxen. Jeg skulle ha klona alt på disk 3 til disk 1 sånn at d bare blir å sette inn disk 1 i xboxen og starte opp uten å gjøre noe mer. Jeg skal bruke disk 2 til windows og sånt. Hvis jeg pakker alt jeg trenger på disk en før jeg gjør noe, kan jeg da formatere disk 2 for så og klone disk 1 til disk 2 sånn at d bare er å ta ut disk 1 og starte opp med disk 2? Jeg har ikke noen floppy så jeg får ikke brukt noen diskett til s-atadrivere. Ble kanskje litt rotete forklart. Kan dere sette opp en fremgangsmåte for å gjøre dette på og si navnene på de programmene jeg trenger?

Superkonge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg bruker Norton Ghost til det alt av backup og slikt. Kan enkelt kopiere eit drev til eit anna. Du kan jo sjekke det ut -koster litt peng, men eg trur du kan bruke det meste av funksjonalitetet på 1mnd trial.. ellers har ein jo cracks, då (sa eg cracks?? nei kjøøpe meine eg). Er iallfall strålande sak kan boote frå ghostdisken også, om alt skulle skjære seg og gjere ein restore av ein tidlegare backup.

Trur den skal kunne gjere jobben iallfall

:thumbup:

Endret av daABBA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...