b0ne Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei, ser at telebutikken har s700i telefon med det navnet. hva betyr det? at den er bundet til netcom? eller at dette ikke er en god telefon? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det vil nok si at den er bundet til netcom Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 NC blir ofte brukt som forkortelse for selskapet NetCom, derfor kan jeg si med stor sikkerhet at S700i NC nok inndikerer på et pristilbud til SE S700i med et NetCom abb. (m. evt. binding) Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 hmm okey thanks for svara. syns telebutikkens tilbud var godt jeg. s700 til 1890 kr. men det er ikke sånn entry greier med som telenor har med? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hmm okey thanks for svara. syns telebutikkens tilbud var godt jeg. s700 til 1890 kr. men det er ikke sånn entry greier med som telenor har med? Ikke noe Entry med Netcom nei Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Grunnen til at de forskjellige modellene på telebutikken.no kan ha litt rare og forskjellige navn er at den rett og slett speiler lageret til en av leverandørene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 NC blir ofte brukt som forkortelse for selskapet NetCom, derfor kan jeg si med stor sikkerhet at S700i NC nok inndikerer på et pristilbud til SE S700i med et NetCom abb. (m. evt. binding) Jeg vil nå mer si at om produktendelesen slutter på nc, så er det sannsynlig at mobilen er låst . Men jeg vet nå ikke sikkert dessverre. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 NC blir ofte brukt som forkortelse for selskapet NetCom, derfor kan jeg si med stor sikkerhet at S700i NC nok inndikerer på et pristilbud til SE S700i med et NetCom abb. (m. evt. binding) Jeg vil nå mer si at om produktendelesen slutter på nc, så er det sannsynlig at mobilen er låst . Men jeg vet nå ikke sikkert dessverre. Denne er nok bundet til Netcom, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå