sdhild99 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hvilken DVD-ROM anbefaler dere? Helst med Slot-in. Er ikke SONY et bra merke? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 sdhild99 Gå til dinside.no så finner du tester om dvd og andre komponenter. Kjetil Lenke til kommentar
Borf Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 sony var eit bra merka med cd-rom`er, har dorleg erfaring med dei nye slot-in dvd-rom`er får du kun av pioneer og aopen. pioneer er til å anbefale Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Skal du bruke CloneCD eller tilsvarende program: kjøp Asus E616 DVD-ROM eller Lite-On 16X DVD-ROM. Pioneer er trege med slik programmer og støtter ikke alle funksjoner. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kjøp en Lite-On 16x/48x DVD fra Itbutikken. Sist jeg så kostet retail versjonen under 400 kroner! Jeg har selv kjøpt denne fra itbutikken og er kjempefornøyd. Rask og støtter mange funksjoner Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 08:11, Spaz skrev:Kjøp en Lite-On 16x/48x DVD fra Itbutikken. Sist jeg så kostet retail versjonen under 400 kroner! Jeg har selv kjøpt denne fra itbutikken og er kjempefornøyd. Rask og støtter mange funksjoner Hmm, det stemmer jo ikke at bulk versjonen er dyrere enn retail versjonen! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hør, hør. Lite-On er kongen på haugen. Og den bråker betraktelig mindre enn en Pioneer slot-in. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå