nissengtr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Halllo... jeg sliter med at pc'en ikke skrur seg av. Etter at man trykker avslutt så går alt fort, helt til den kommer dit der det står avslutter windows. Der står den i ca 5 min, så skrur den seg av! Har Win XP SP 2. Den har ikke vært sån før, det kom etter at jeg hadde instalert java runtime på pc'en. Noen som har hatt samma problem, eventuel en løsning?? Nissen GTR Endret 12. april 2005 av nissengtr Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Last ned Ad-Aware og andre programmer som fjerner spionprogrammer og se da. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skrivefeil i emnetittel: Extremt treig til å skå seg av?!---> Extremt treig til å slå seg av?! Bare så du vet det. Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Skrivefeil i emnetittel: Extremt treig til å skå seg av?!---> Extremt treig til å slå seg av?!Bare så du vet det. Jad veit det, hakke giddi å forandre på den.Har skjekka med 3 forskjellige spyware prog å ingen av dem kan finne no spyware. Det er Spyware Blaster som jeg har kjøpt, Adwara og den som Microsoft har laga. Ingen av dem finner noen ting. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvordan er specsa dina da? Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 en P4 2.8E GHZ @ 3.2Ghz,1gb kingston value ram, Asus P4P800S Hovedkort. XFX GeForce 6600GT grafikk. Audigy 2 ZS lydkort. WD 160 GB HD S-ATA. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noe som også kan hjelpe at du skrur ned WaitToKillAppTimeout til 0 Den finner du i regedit HKEY_CURRENT_USER\CONTROL PANEL\DESKTOP og på høyre siden WaitToKillAppTimeout sett den på 0 så tar windows å avslutter gående programmer som har vanskelig for å slå av seg raskt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det fungerte fin-fint her hos meg.. min pc brukte vel godt over 15-20 sekunder, og nå tar det ca 3 vel Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 nei det derre waitToKillAppTimeout hjalp ikke no spesielt nei. Fanden ass! Er sikkelig irriterene at det ikke ordner seg det der azz!! Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Før du skrur den av, hadde du på noe java- eller c++baserte programvarer på da. Kan være lurt å poste screenshot av task manager>processes. Lenke til kommentar
nissengtr Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Nei, har ikke java instalert på pc'en. Heller ikke c++ baserte programvare heller. Og hvordan tar man screenshot da?! Lenke til kommentar
n0ob Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 trykk "print screen", den ligger ved "scroll lock" knappen (vanligvis) lim inn i paint eller lignende og lagre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå