Gå til innhold

Firefox sliter litt med forumet

Anbefalte innlegg

Sjekk denne posten. Jeg bruker siste versjon av Firefox. Og feilen ser merkelig nok ut til å bare oppstå når jeg er logget inn.

Testet med IE6, også innlogget uten å kunne få samme feil.

Tittet på kildekoden på den posten i Firefox, og kan se at den av en eller annen grunn tolker <!--QuoteBegin--¤Zen¤-+03/04/2005 : 02:15--> og det etter som en kommentar (grønn farge) :shrug:

Equerm sin post viste bare dette før jeg svarte på tråden...:

QUOTE (Equerm)
=252) refR=refR.substring(0,252)+"..."; //-->

Men det ser ikke spesielt pent ut etter at jeg har svart på posten hans heller, min post ser helt phucked ut :p

Har opplevd dette andre steder på forumet, men jeg har ikke tatt meg orket til å gi en tilbakemelding om dette før nå.

Oppdatering: Problemet ser ut til å være skin'et jeg brukte. Jeg brukte Invision Power Board skin'et. Velger jeg Hardware.no skin'et blir problemet borte.

Endret av FuLu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk en feil i HTML-koden forumet leverer ut. Det er en tag som ikke blir lukket hbis jeg ikke husker feil, og dermed vil firefox tolke den resterende koden deretter. Andre nettlesere (usikker på div versjoner av opera) vil tolke resten av tabellen litt feil, men være på bena igjen når denne er ferdig.

Interressant å høre at det er avhengig av skin! Hvis noen andre opplever samme problem i andre skins så si fra!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...