Sire Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hørt om hun som hadde hofteleddsdysleksi? Hun kunne hverken lese eller skreve! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det heter ikke hverken. Det heter verken.. Ser ut som det er du som ikke kan skrive.. Kom med link Lenke til kommentar
Sire Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Eller den impotente dyslektikeren som flyttet til Vigra? Lenke til kommentar
Sire Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) He he, nå er 2 medlemmer inne: Sire, Lanka. (er det et nytt dyslektisk land?) Endret 3. april 2005 av Sire 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 morsomt.... Fettern til mamma har hofteleddysleksi Ihvertfall etter en stund sent på onsdag kveld i påsken (intern) Han skan faktisk oppereres i morra hvis jeg husker riktig. Hva heter det egentlig? Lenke til kommentar
Sire Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 morsomt....Fettern til mamma har hofteleddysleksi Ihvertfall etter en stund sent på onsdag kveld i påsken (intern) Han skan faktisk oppereres i morra hvis jeg husker riktig. Hva heter det egentlig? Hofteleddsdysplasi Lenke til kommentar
Sire Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Eller den tyske dyslektiske soldaten som gav Hitler en hakekos :-D Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Sitter du i godstolen og leser gamle innlegg du har skrevet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jaja, er ikke så ofte jeg ser bumping av en 10 år gammel tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå