Pilot_ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Tja.. denne har var faktisk sammenhengende og ikke to artikler Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kylie er raskt på beina etter brystkreften, og jammen feiret hun ikke bursdagen med sus og dus i Moskva! :!: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Brente ned teateret i bursdagen.. jehu, for en gave Lenke til kommentar
CMD Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) denne har jeg laga for lenge siden. sensurerer bilder nå som jeg legger den ut. kjenner folkene på bildene. EDIT: Tror det er dagbladet opps: glemte og sensurere etternavn. gjort det nå Endret 30. mai 2005 av CMD Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er meninga at det skal postes bilder fra VG, ikke dagbladet. Lenke til kommentar
Richie310 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er meninga at det skal postes bilder fra VG, ikke dagbladet. Det er vel det samme! Så lenge det er morsomt. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 spille på slurva er en ting, men når man begynner å spille seg selv går det for langt. (bra det er på skjorta og ikke kjøttfløyta da ) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Paris drar en Anna Nicole Smith Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 enda en åpenbar en fra dagens vg.no: Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) edit: Kanskje litt drøy.. Er det lov det her forresten? Endret 31. mai 2005 av Black&White Lenke til kommentar
heiatufte Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 På skolens win98 pcer hender det at reklamen på vg mellom artiklene er sort, og blinker hver 4-5. sekund med et ufyselig bilde av noen uforklarlige blodfyllte monstre.. de fader inn og ut på under ett sekund, mens bildet "ruller" oppover eller nedover akkurat når de kommer. Veldig merkelig å finne noe sånt på VG, tviler sterkt på at det var med hensikt! Jeg tok print screen men har nylig sletta det, trodde ikke jeg kom til å få bruk for det (*doh*) skal ta nytt dersom det skjer igjen. Beklager hvis jeg går litt off-topic med dette, men jeg lurte bare på om det er flere som har sett noe sånt? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) På skolens win98 pcer hender det at reklamen på vg mellom artiklene er sort, og blinker hver 4-5. sekund med et ufyselig bilde av noen uforklarlige blodfyllte monstre.. de fader inn og ut på under ett sekund, mens bildet "ruller" oppover eller nedover akkurat når de kommer. Veldig merkelig å finne noe sånt på VG, tviler sterkt på at det var med hensikt! Jeg tok print screen men har nylig sletta det, trodde ikke jeg kom til å få bruk for det (*doh*) skal ta nytt dersom det skjer igjen. Beklager hvis jeg går litt off-topic med dette, men jeg lurte bare på om det er flere som har sett noe sånt? nope.. er bare lov med 4linjer i signaturen btw edit: er ikke reklame for en film eller noe da? Endret 31. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
heiatufte Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nei, går ikke an å trykke på eller no. Skjer ingenting når du hover musa over den... og dersom du tar bredden og utvider til et "usynlig" kvadrat vil det ikke gå an å trykke på linker inni det kvadratet, det er som å trykke på et tomt hvitt felt på siden. Dvs et par artikler rett under vil ikke kunne leses... merkelig! Takk for sig advarsel! Jeg leste retningslinjene! Men det passa så bra med et mellomrom der! Jaja Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nei, går ikke an å trykke på eller no. Skjer ingenting når du hover musa over den... og dersom du tar bredden og utvider til et "usynlig" kvadrat vil det ikke gå an å trykke på linker inni det kvadratet, det er som å trykke på et tomt hvitt felt på siden. Dvs et par artikler rett under vil ikke kunne leses... merkelig! Takk for sig advarsel! Jeg leste retningslinjene! Men det passa så bra med et mellomrom der! Jaja merkelig.. ot: er fortsatt over 4linjer i signaturen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå