BazeLaze Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 ja, den personen ville jeg stolt på for å finne g-punktet. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Synes det er morsomt at dagbladet plasserte disse bildene så nær hverandre Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Fant dette lille gullkornet idag Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jasså? Vivian er en pøbel? Jeg visste det! Hasselhoff ER en baby! Lenke til kommentar
Lord of teh klikk Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) En SMS til VG-Nett: 3 kroner Å egenhendig avlyse Valgerds bursdag: Ubetalelig Etter en litt lang tur ut, kom jeg hjem og så på VG-Nett til min store overraskelse at selveste Valgerd Svarstad Haugland hadde bursdag i dag. Jeg tok selvsagt frem telefonen og sendte inn en gratulasjonssms som dukket opp på siden. Da så den sånn ca slik ut: Like etter fikk jeg følgende SMS: ------------------------------------------------------------------ Melding mottatt: 23 august 2003 kl. 03:48:15 Fra nummer: +47971317** vel talt. valgerd kan ta gift. ------------------------------------------------------------------ Jeg ble selvfølgelig henrykt over at selveste Dag fra Borkenes viste sin støtte. Men gleden skulle bli kortvarig. Da jeg våknet litt utpå dagen og tenkte jeg skulle se om flere hadde gjort som meg og ønsket Valgerd til lykke med dagen, oppdaget jeg til min store forferdelse at Valgerd ikke lenger lå ute på gratulasjonssidene. Hastig sendte jeg i vei en e-post til VG. ------------------------------------------------------------------ Sendt av:meg ----- Hva skjedde med Valgerds bursdag? Er ikke den i dag? ------------------------------------------------------------------------------------------- På VG gjør de heldigvis ingenting, så jeg fikk fort svar: ------------------------------------------------------------- From: Webmaster nettred VG [[email protected]] Sent: 23. august 2003 14:46 Subject: Ang: Tilbakemelding fra VG Nett: VG Hurra Du er en skikkelig artig fyr du. Ihvertfall veldig voksen som sender inn en slik hilsen til henne. Du vet selv hvorfor den er borte. Lavmål kalles slikt. Kristian Holli, VG Nett ---------------------------------------------------------------------------------------- Jaja, i det minste synes i hvert fall Kristian Holli at jeg er en artig fyr, men det forklarer ikke hvorfor Valgerds bursdag plutselig er avlyst. Lavmål kaller jeg slik oppførsel av VG-Nett. Uansett, det nytter jo ikke å gråte over spilt melk, så jeg bestemte meg for å se fremover. Men først ville jeg ha tilbake det som rettmessig tilhører meg. Nok en mail til VG-Nett: --------------------------------------------------------------------------------------- From: meg Sent: 23. august 2003 15:58 To: 'Webmaster nettred VG' Subject: RE: Tilbakemelding fra VG Nett: VG Hurra Vel, i så fall vil jeg benytte anledningen til å få tilbake mine 3 kroner som jeg brukte på bursdagshilsenen. Jeg forventet ærlig talt at jeg skulle få det jeg betalte for, nemlig en hel dag på VGs nettsider. ------------------------------------------------------------------------------------ Ufattelig nok er Kristian Holli så frekk at han ikke gadd svare på mailen min. Dette førte selvsagt til at jeg ble rasende arg. Fantes det da INGEN rettferdighet her i verden? Litt nedfor fordi VG nok ikke har tenkt til å gi meg tilbake pengene mine, og litt glad for å egenhendig ha avlyst Valgerds bursdag bestemte jeg meg for å fortsette med mitt daglige liv. Men så kom jeg på tanken om kapitalistfascistiske VG som regelrett STJELER pengene mine uten at jeg får tjenesten jeg har betalt for. Når jeg først gir 3 kroner for å ha en SMS på en internettside i ett døgn så forventer jeg at den ligger der i ett døgn også. Selvfølgelig tok jeg kontakt med forbrukerrådet: ------------------------------------------------------------------------------------ Til: Forbrukerrådets sekretariat Din beskjed: Jeg har et problem med en tjeneste på VG-Nett. På VGs sider er det noen gratulasjonssider med bursdager/konfirmasjoner osv. Den 23. august hadde Valgerd Svarstad Haugland bursdag, og i den anledning sendte jeg inn en SMS som kostet 3 kr. Når du sender inn en sådan SMS legges den til som en gratulasjonshilsen. Så er problemet: Tidlig på dagen ble annonsen fjernet! Jeg mailet VG-nett, men det virket ikke akkurat som om de hadde planer om å legge den ut igjen. Med andre ord føler jeg meg meget snytt for tjenesten jeg betalte for. Jeg forventet at hilsenen min skulle ligge ute en hel dag, VG-Nett fratok meg den gleden, og tok i stedet ned hele greia og avlyste Valgerds bursdag. Dette er ikke sårende bare for meg, men sikkert også for Valgerd. Jeg har mailet VG-Nett for å få tilbake mine tre kroner, men de nekter å svare. Dette kaller jeg rett og slett avskyelig oppførsel og svindel og bedrag. ------------------------------------------------------------------------------------- 25. august, to dager etter at Valgerd hadde bursdag fikk jeg en mail fra forbrukerrådet at mailen min skulle videresendes til Forbrukerombudet. Jeg forventet at det skulle bli storsak ut av det, men jeg fikk aldri noe svar... Bare en liten trist historie fra virkeligheten. Endret 22. mars 2006 av Jankopappa Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Rofl, denne posten fikk meg til å le godt! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Det er en kjentsak at jenter lyver på alderen, men det får da være måte på... Endret 23. mars 2006 av krister461 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Endelig noen som tar til vettet Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 *snip* 5791480[/snapback] Jeg er enig med VG. Du er umoden, og slikt kalles lavmål. Lenke til kommentar
Lord of teh klikk Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Raymond har visst ikke helt rent mel i posen lenger. Thendrup nekter for fildelingen. Her går bransjens mann for å undersøke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Etter å ha lest litt i denne tråden skjønner man godt at de trenger noen til å fikse litt på sidene sine: Endret 25. mars 2006 av tsg1zzn Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 VG var rett og slett fantastisk i dag. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det går litt surr i dato mellom amerikansk og norsk format... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 *snip* 5791480[/snapback] Jeg er enig med VG. Du er umoden, og slikt kalles lavmål. 5798401[/snapback] Jeg syns det var dritbra jeg! haha... Når begynte vi å bli så særiøse og voksne? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 USA's mektige hærstyrke klarte det ikke... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Den med skipsreder og milliarder Fredriksen ved siden av "Pedofiliskandalen koster milliarder" hadde vært bra om ikke for ekstra dårlig formatering.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Dagens nyheter: *Cameron Diaz vil at Sverige trekker seg fra fotball VM *Osama kommer til å rekke Juventus kampen *Madonna dropper norge pga. nazister *The Boss begynner nå å vise tegn på å bli skikkelig gammel etter å ha holdt seg ung så lenge Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Color Line satt i sammenheng med Saddam Hussein og Al Qaida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå