Loomy Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Sexxy 16åring: Røkke overrasker: Endret 4. januar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg hadde ikke valgt han her som veterinær, han var skummel Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Ser mørkt ut for den siste boken. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har RBK så god råd da? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Nei takk, behold det på du, for alles skyld! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hvorfor bruker halvparten av alle på russ.no Internet Explorer?? Edit: Dobbeltpost Edit: Feil kategori.. Endret 13. januar 2006 av mompen Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Disse trønderne altså.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Huff og huff, jeg som hadde gledet meg til denne filmen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hadde det ikke vært bedre å bruke pistol? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 No har eg "rydda" opp litt i postinga i denne tråden. Gjentar ein del av regelen for denne tråden: Regler :Du skal ikke manipulere bildet, dvs lime et bilde sammen med en tekst. Du skal ikke ha bilder med bildet som tilhører teksten. Du skal kun ta screenshot og croppe bildet slik at humoren kommer fram på Vg's idiotiske oppsett av deres webside. OT/ bildekommentering bør helst ikkje foregå utan at ein poster bilder også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Svennis da!! Ja nå må de passe seg!! Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ser fremdeles ikke humoren i hishadow sitt innlegg, det er jo bildet som egentlig hører til teksten. Nå har de tatt strømmen hos Notar også. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kristin har vert på fylla :!: Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 No har eg "rydda" opp litt i postinga i denne tråden.Gjentar ein del av regelen for denne tråden: Regler :Du skal ikke manipulere bildet, dvs lime et bilde sammen med en tekst. Du skal ikke ha bilder med bildet som tilhører teksten. Du skal kun ta screenshot og croppe bildet slik at humoren kommer fram på Vg's idiotiske oppsett av deres webside. OT/ bildekommentering bør helst ikkje foregå utan at ein poster bilder også. 5462245[/snapback] tror du har misforstått.. meningen med tråden var nettopp å lime inn feil tekst til feil bilde og se hvor hysterisk morsomt det kunne bli Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 No har eg "rydda" opp litt i postinga i denne tråden.Gjentar ein del av regelen for denne tråden: Regler :Du skal ikke manipulere bildet, dvs lime et bilde sammen med en tekst. Du skal ikke ha bilder med bildet som tilhører teksten. Du skal kun ta screenshot og croppe bildet slik at humoren kommer fram på Vg's idiotiske oppsett av deres webside. OT/ bildekommentering bør helst ikkje foregå utan at ein poster bilder også. 5462245[/snapback] tror du har misforstått.. meningen med tråden var nettopp å lime inn feil tekst til feil bilde og se hvor hysterisk morsomt det kunne bli 5463263[/snapback] Ta deg en bolle! Du har misforstått der! Har du egentlig lest første post? Gjør det før du poster! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hm... ja bollen er tatt og spist. det ble dog ganske morsomt læll slik den er Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hm... ja bollen er tatt og spist. det ble dog ganske morsomt læll slik den er 5463331[/snapback] Det sier jeg ikke noe imot, men meningen er å le av VG's "tabber"(?) dvs. dårlig oppsett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Man skal ikke manipulere bilder slik at man flytter tekst fra et annet sted på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå