slez Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg skal holder på og fiksemeg psybnc men så oppsto det er problem. Jeg begynnte. wget url. tar -zxvf psyBNC2.3.1.tar.gz cd psybnc så kommer jeg til 'make' [homer@localhost psybnc]$ make Initializing bouncer compilation [*] Running Conversion Tool for older psyBNC Data. make: gcc: Command not found make: *** [all] Error 127 homer@localhost psybnc]$ Og nå skal jeg ha inn gcc og g++ [homer@localhost andreas]$ yum install gcc Gathering header information file(s) from server(s) Server: Fedora Core 2 - i386 - Base Error - /var/cache/yum/base/header.info cannot be found Please ask your sysadmin to update the headers on this system. [homer@localhost andreas]$ [homer@localhost andreas]$ yum install g++ Gathering header information file(s) from server(s) Server: Fedora Core 2 - i386 - Base Error - /var/cache/yum/base/header.info cannot be found Please ask your sysadmin to update the headers on this system. [homer@localhost andreas]$ Noen som kan hjelpe meg? -takk EDIT: distro fedora c2. Jeg har prøvd cd /var/cache/yum/base/; wget http://qvcs-guide.sourceforge.net/yum/9/headers/header.info Endret 30. juni 2007 av slez Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du må være root. Skriv inn su i konsollet. Lenke til kommentar
slez Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Du må være root. Skriv inn su i konsollet. Skal prøve det nå. Lenke til kommentar
slez Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Da er dette i boks. Takk til Dell_Inspiron for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå